F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding

blowing-you-kisses.png
 

gevegt

Well-known member
Dit inderdaad...


Probeer ook in Amsterdam maar eens zulke brede straten te vinden. (en zonder tramrails e.d.) Kansloos.

Snap best overigens dat de F1-organisatie wil meeliften op de populariteit van de F1 hier en nu. Maar dan lijkt me Zandvoort toch echt qua circuit het best, alleen die infrastructuur er omheen...

Ze willen meer stratencircuits dus Zandvoort valt sowieso af.
Als je het gewoon rationeel bekijkt is Zwolle de beste oplossing,
 

JMD

Well-known member
Ze willen meer stratencircuits dus Zandvoort valt sowieso af.
Als je het gewoon rationeel bekijkt is Zwolle de beste oplossing,

Dat omhooggevallen dorp? ALs Amsterdam en Rotterdam afvallen blijft er nog maar 1 stad over: Haarlem. Gewoon rondje Spaarndamseweg, Waarderpolder. Breed zat, lekker water aan de kant, dus 1x fout sturen en je ligt in het Spaarne. ;)

Of Bloemendaal (Haarlem-West), ik wil die bolides het kopje van Bloemendaal weleens zien op rijden. Als dat supersmalle stuk rond dat fort in Baku kan, kan je ook het kopje op. Lekker al die kakkers wakker maken met de takkeherrie. :)
 

gevegt

Well-known member
Dat omhooggevallen dorp? ALs Amsterdam en Rotterdam afvallen blijft er nog maar 1 stad over: Haarlem. Gewoon rondje Spaarndamseweg, Waarderpolder. Breed zat, lekker water aan de kant, dus 1x fout sturen en je ligt in het Spaarne. ;)

Of Bloemendaal (Haarlem-West), ik wil die bolides het kopje van Bloemendaal weleens zien op rijden. Als dat supersmalle stuk rond dat fort in Baku kan, kan je ook het kopje op. Lekker al die kakkers wakker maken met de takkeherrie. :)

Spaar me cynisme, Zwolle heeft de wegen van 16 meter breedte al liggen.
Het zou zelfs best eens kunnen dat ze alle nieuwe wegen met in het achterhoofd de F1 hebben aangelegd.
 

JMD

Well-known member
Als Ericsson crash ramt ie dat hele centrum van Zwolle compleet kapot en gaat die stad er op vooruit.
 

gevegt

Well-known member
Max wint in Zwolle en wordt daarmee wereldkampioen en maakt een donut om de Peperbus!:duim:
 

JMD

Well-known member
Jos Verstappen had de hele grachtengordel van Zwolle als grindbak benut.

Ze hebben toch geen asfalt in Zwolle? Dat is toch nog niet doorgedrongen in dat gehucht? Ze hebben toch alleen maar grindwegen daar? Was het ideale circuit voor Jos geweest.
 
Bovenaan