F1, IndyCar, Nascar Topic

SanMark.

Well-known member
Ja, volgens mij wel toch?
Bij de indy en nascar wel.

Een 5 of 10 sec penal binnen x ronden moeten inlossen zou ook al een grotere straf zijn.

Nu blaast hij gewoon 10 seconden weg bij 90% van het veld en hij heeft nergens meer last van.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat een waardeloos systeem ook. 10 seconden straf met de hele race te gaan. Is dus volkomen waardeloos.

Max

Administrator
Forumleiding
Enorme smet op het kampioenschap dit. 25 punten inlopen en een hap uit het budget van RedBull halen.

Max

Administrator
Forumleiding
Give him enough space en Was alongside him. Vandaar dat hij him op zijn achterband raakte. Vond zijn straf onterecht. Er is iemand van zijn voetstuk gevallen. Dit had heel veel slechter kunnen aflopen.

Miramar

Well-known member
Dus de volgende race "per ongeluk" je tegenstander raken, 10 seconden straf die je toch niet deren omdat je de snelste auto hebt, en dan koploper.

Max

Administrator
Forumleiding
Dus de volgende race "per ongeluk" je tegenstander raken, 10 seconden straf die je toch niet deren omdat je de snelste auto hebt, en dan koploper.

Dan na afloop klagen over je agressieve tegenstander. Ik vrees dat iemand er een beetje heel erg gewend is geraakt aan het feit dat een Finse schoothond zijn voornaamste tegenstander is.

Reinoud

Well-known member
Als je kijkt naar de straf, een van de zwaarste die ze kunnen geven, is het toch een straf die past bij de actie.

Dat deze straf hem feitelijk niet raakt en heel onrechtvaardig voelt door de invloed op de titelrace zou volgens mij een andere discussie moeten zijn. Namelijk kijken of je naast de actie ook de gevolgen op kampioenschap moet meenemen.

• Leuk
Waarderingen: erka

SanMark.

Well-known member
Maar bestaat de drive through penal in F1 ?

En welke straffen in volgorde zijn er allemaal ?
Dat moet een appeltje eitje zijn voor alle kenners hier.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De 10 secondenstraf zal best zwaar zijn, maar dat is niet zo. Stel dat Ajax en VVV drie minpunten krijgen voor hetzelfde vergrijp, dan is dat voor VVV een stuk zwaarder.

erka

Well-known member
Dus een rode kaart voor een Ajaxspeler mag ook 2x zo zwaar tellen qua schorsing als eentje voor VVV?

Max

Administrator
Forumleiding
Bestaat wel, maar ik weet niet of dat voor deze actie bestaat. Dat hij het probleem niet inziet zou ook gevolgen mogen hebben.

erka

Well-known member
Bestaat wel, maar ik weet niet of dat voor deze actie bestaat. Dat hij het probleem niet inziet zou ook gevolgen mogen hebben.

Dus als iemand vindt dat ie onterecht rood heeft gekregen moet deze ook per definitie een zwaardere straf krijgen?

Bovenaan