Dus als iemand vindt dat ie onterecht rood heeft gekregen moet deze ook per definitie een zwaardere straf krijgen?
Bij de arbitrage weegt dat zeker mee.
Dus als iemand vindt dat ie onterecht rood heeft gekregen moet deze ook per definitie een zwaardere straf krijgen?
Die vergelijking tussen sporten blijft altijd bijzonder.
Daarom, onzinnige vergelijking natuurlijk.
Jij maakt hem.
Doe dat dan ook niet.Satyr maakte hem en ik ging daarop in.
Vraagje aan de 'kenners' hier: In hoeverre had Verstappen er wellicht verstandig aan moeten doen om, gezien de situatie, voor zijn eigen veiligheid iets meer ruimte te laten voor Hamilton?
Jazeker. En had ook nog stop and go kunnen zijn, alhoewel die straf tegenwoordig zelden meer wordt uitgesproken, die is ook best pittig namelijk, kost 40 seconden schat ik in...Die straf bestaat ?
Ik had nog honger, dus heb een nieuwe zak gepakt.Is je popcorn nog niet op, Maasveld?
Ja inderdaad... En daarvoor Rosberg, en toen die (door een paar keer pech van Hamilton, dat wel) ineens wereldkampioen kon worden liet Hamilton zich van zijn slechtste kant zien in die laatste race.Dan na afloop klagen over je agressieve tegenstander. Ik vrees dat iemand er een beetje heel erg gewend is geraakt aan het feit dat een Finse schoothond zijn voornaamste tegenstander is.
Ik denk: (deze weet ik zeker, en ook die volgorde, maar weet niet of ik er 1 (of meer) vergeten ben)Maar bestaat de drive through penal in F1 ?
En welke straffen in volgorde zijn er allemaal ?
Dat moet een appeltje eitje zijn voor alle kenners hier.
Dat was echt een fopstraf... Schumacher kwam alleen voor de wereldtitel, werd 2e. Hem maakte het echt niet uit dat die ineens uit het WK geschrapt werd...Daar waar Schumacher ooit al zijn punten werden afgenomen, had dat in dit geval ook een passende straf geweest.
Nee, maar Ajax kan dus gerust 4 of 5x die fout maken, ze staan gemiddeld 15 punten voor op de nummer twee. Dat bedoel ik. Het is voor Ajax (Hamilton) dus geen straf waar ze wakker van liggen en het geeft ze zelfs ruimte om het weer te doen.Dus een rode kaart voor een Ajaxspeler mag ook 2x zo zwaar tellen qua schorsing als eentje voor VVV?
Prost had toen geen kans. Senna reed hem er heel bewust vanaf ( hij ging zelfs langzamer rijden ) en zei achteraf dat het gepland was.Dat was echt een fopstraf... Schumacher kwam alleen voor de wereldtitel, werd 2e. Hem maakte het echt niet uit dat die ineens uit het WK geschrapt werd...
En wat te denken van Senna - Prost 1990 in bocht 1 Suzuka
(ik zie dat ik geen YT-fimpjes kan linken, dus zoek zelf maar op...)
Daar had Prost dus gewoon Senna voorbij laten begrijp ik aan de reacties te zien hier?
Senna kreeg hiervoor een flinke duw, zijn wereldtitel werd niet afgenomen, maar hij kon zich wel melden bij zijn grote vriend Balestre op het hoofdkantoor van de FIA in Parijs.
Of anders de sprintrace van gisteren
Daar tikte Russell Sainz aan op dezelfde manier als vandaag Hamilton bij Verstappen en kreeg daarvoor toch echt straf...
Dus ja, het was meer dan terecht dat Hamilton die straf kreeg, of 10 seconde dan genoeg is, daar kan je over discussiëren (ik denk van wel, want het is nou niet dat Hamilton vaker concurrenten/coureurs van de baan rijdt, dus dit is gewoon een ongeluk).
Klopt helemaal. Maar het ging mij om de redenatie hier van een aantal: 'je moet als koploper maar ruimte maken'...Prost had toen geen kans. Senna reed hem er heel bewust vanaf ( hij ging zelfs langzamer rijden ) en zei achteraf dat het gepland was.