Niet, die moet zijn gas loslaten, de bocht is van Verstappen, die ligt voor. No way dat Hamilton vol gas deze bocht had gehaald.Precies, ik bedoel maar, hoe moet Hamilton daar langs dan?
Waar moet Max naartoe dan? Een race incident lijkt me een prima eindconclusie. Maar jij zegt dat het Max z'n eigen schuld is, dat is totale onzin.Precies, ik bedoel maar, hoe moet Hamilton daar langs dan?
Jep. Dit gebeurt in een 1e ronde...Waar moet Max naartoe dan? Een race incident lijkt me een prima eindconclusie. Maar jij zegt dat het Max z'n eigen schuld is, dat is totale onzin.
Mwah, nee hoor...Oke, race incident is het zeker en opzet zeker niet. Maar volgens mij is de Oranje bril weer eens zwaar leidend bij iedereen.
Valt zoals altijd toch best mee bij Coronel?Oke, race incident is het zeker en opzet zeker niet. Maar volgens mij is de Oranje bril weer eens zwaar leidend bij iedereen.
Ja, die gaat echt in de overdrive, ik ben het ook niet met hem eens nee... Hamilton doet dit echt niet expres. Ik geloof niet in moedwillig van de baan rammen bij hem.Valt zoals altijd toch best mee bij Coronel?
Natuurlijk is het geen opzet. Lewis is er absoluut de persoon niet naar en hij had natuurlijk onderstuur. Maar Max heeft de racelijn, remt later, zit anderhalve autobreedte van die binnenbocht af en wordt van achteren aangetikt. Dus nogmaals, het is totale onzin dat het zijn eigen schuld is.Oke, race incident is het zeker en opzet zeker niet. Maar volgens mij is de Oranje bril weer eens zwaar leidend bij iedereen.
Ja leuk, maar kijk straks even elk rondje vanaf welke positie op de baan de coureurs die bocht nemen en vergelijk dat even met waar Hamilton zat.
Wat een kutstraf.
Wat zou zijn straf moeten zijn ?Wat een kutstraf.