F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Pfff, Perez....
Die was een paar GP's goed bezig, maar de laatste races echt minder... Nu weer een flinke fout.
 

Mommiej

Well-known member
Nou, dat was de eerste Sprint Race...

Weet nou niet wat ik er van vind....
Silverstone sowieso al niet de baan waar er massaal ingehaald wordt, eigenlijk alleen Hangar Straight normaal. Af en toe op het 1e DRS stuk. Daarnaast is het in plaats van een vrije training en die zijn nog minder interessant om te kijken.
 

JMD

Well-known member
Mol: 'mooi dat ze elkaae laten leven'

1 bocht later: flinke crash Verstappen en Hamilton
 

JMD

Well-known member
Rode vlag. Dus heeft Hamilton wéér mazzel met eventuele schade...

Maar dit gaat de Brit wel een straf opleveren lijkt me zo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Hamilton heeft nog mazzel ook dat het een rode vlag wordt. Kan rustig z'n auto op laten knappen. Duidelijk zijn fout.
 

JMD

Well-known member
En Hamilton heeft nog mazzel ook dat het een rode vlag wordt. Kan rustig z'n auto op laten knappen. Duidelijk zijn fout.
En dit gaat ook in Zandvoort problemen opleveren met de fans en hun reactie naar Lewis Hamilton, die gaat er niet populairder op worden zo.
 

erka

Well-known member
Als je ervoor zit, anderhalve autobreedte voor de ander overlaat en dan op je achterwiel wordt aangetikt dan is het je eigen schuld?

Hij zat er naast en ging naar rechts toch? Of zit ik een heel andere wedstrijd te kijken?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij zat er naast en ging naar rechts toch? Of zit ik een heel andere wedstrijd te kijken?
E6lZ2xEWUAIbI5x
 
Bovenaan