F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij ontlopen de auto’s van Mercedes en RedBull elkaar niet heel veel. Hamilton heeft dit jaar veel meer fouten gemaakt dan Verstappen en is daarmee een paar keer nog heel goed weggekomen. Ik zou mensen die roepen dat het enkel de auto is niet heel erg serieus nemen. Hamilton is een legende en ieder raceweekend weer zie je dat het geen eitje is om hem te verslaan.
 

SanMark.

Well-known member
Tuurlijk. Maar als je teamgenoot (die geen prutser is en de laatste weken in een goede flow zit) pas vijfde is in de kwalificatie, dan kun je nooit zeggen dat het een eenvoudige pole was.
Als je de laatste run niet meer hoeft te rijden omdat niemand eronder komt heb je gewoon een eenvoudige pole gehad. Dat maakt het nog geen makkelijke prestatie .
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Ska P 187

Well-known member
Beetje saaie kerel en heeft niet echt een gouden pik om het zacht uit te drukken. De weinige kansen die hij had op punten well... meestal door domme pech, zoals de kans die hij kreeg bij Mercedes, maar af en toe ook wel door eigen falen, maar goed hij rijdt zijn teammaten wel aan flarden dus dat zegt wel wat.
Noris is erg populair bij de jeugd merk ik, iemand die wel het geluk aan zijn komt heeft hangen. Wel leuke kerel en rijdt op dit moment Ricardo naar huis.
Ben benieuwd of Russel nog een kans krijgt bij Mercedes.
 
Bovenaan