JMD
Well-known member
Dat hoop ik ook ja, maar dat moeten we nog zien. Er zijn er ook die vrezen dat het een optocht wordt daar.Zandvoort!:duim:
Dat hoop ik ook ja, maar dat moeten we nog zien. Er zijn er ook die vrezen dat het een optocht wordt daar.Zandvoort!:duim:
Australie is saai man.
Als je ??n race kan skippen is het die wel. Ik vraag mij af waarom JMD die zo spannend vindt.
Dat hoop ik ook ja, maar dat moeten we nog zien. Er zijn er ook die vrezen dat het een optocht wordt daar.
N?rburgring en Imola terug. Monza mogen ze lozen.
Leuke race wel vandaag.
Zit je aan de zuip?
Als je ??n race kan skippen is het die wel. Ik vraag mij af waarom JMD die zo spannend vindt.
Ehh, nee. Vrije trainingen zie ik zelden...Omdat ie dan lang mag opblijven voor de vrije trainingen?
Eens met het eerste. Monza vind ik vooral mooi door de snelheid.N?rburgring en Imola terug. Monza mogen ze lozen.
Ferrari doet niet aan teamorders, dat kun je niet alleen beweren met te veel drank op dus daar zit ook nog wel een plantje bij.
Ferrari doet niet aan teamorders
Wel dan graag met de oude layout. Gewoon om de kerels van de mietjes te scheiden.
Inderdaad. En zonder halo.
Jij kijkt nog naar deze jurysport?N?rburgring en Imola terug. Monza mogen ze lozen.
Leuke race wel vandaag.
Jij kijkt nog naar deze jurysport?
Sainz zoals verwacht 3e, maar ook nog niet zeker, want hij heeft onder geel de drs gebruikt.
JMD, hoe lang is het geleden dat er geen Mercedes of Ferrari in de top 3 is ge?indigd?