F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Ferrari was rond de eeuwwisseling het eerste team dat teamorders ging uitvaardigen. Irvine en Barrichello mochten Schumacher niet aanvallen (of moesten in het zicht van de finish zelfs van het gas af). Daar was toen veel kritiek op.

20 jaar later is Ferrari juist het enige topteam dat niet meer aan teamorders doet (het is overigens ook het enige topteam met 2 min of meer gelijkwaardige rijders), Red Bull en Mercedes juist wel. En Ferrari laat daarmee op zo'n dag als vandaag zien dat teamorders dus wel moeten, het is niet de eerste keer dit seizoen dat beide coureurs in elkaars vaarwater zitten. Overigens weet ik zo 1,2,3 niet of dit nou 100% Vettel's schuld was zoals hier mensen al weer reageren.

Mooie zege van Verstappen, keurig gedaan. Toprace.

JMD

Well-known member
N.a.v. een opmerking van Mol daarnet, dat Interlagos altijd moet blijven omdat het altijd mooie races oplevert: als we kijken naar de kalender, welke moeten dan ?cht blijven omdat het vrijwel altijd mooie/spannende races oplevert.
Ik zou zeggen Australi?, Azerbeidzjan, Monaco (vaak een optocht ja, maar 1 foutje is dodelijk), Canada, Oostenrijk, Belgi?, Itali?, Japan, Mexico, Brazili?. Aanvullingen???

gevegt

Well-known member
N.a.v. een opmerking van Mol daarnet, dat Interlagos altijd moet blijven omdat het altijd mooie races oplevert: als we kijken naar de kalender, welke moeten dan ?cht blijven omdat het vrijwel altijd mooie/spannende races oplevert.
Ik zou zeggen Australi?, Azerbeidzjan, Monaco (vaak een optocht ja, maar 1 foutje is dodelijk), Canada, Oostenrijk, Belgi?, Itali?, Japan, Mexico, Brazili?. Aanvullingen???

Zandvoort!:duim:

Bovenaan