F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
F1 Topic

Heb je al het programma voor komend weekend en de voorspelling qua weer Janssen? Gaat het regenen?

Bernardo

Well-known member
Nou, Redbull zou Mercedes voorbij zijn zeiden ze. Tweede vrije training, Mercedes 1 en 2, Max 3de op 8 tiende. Wat een gat.

Max

Administrator
Forumleiding
F1 Topic

Was gisteren of eergisteren al het verhaal dat Mercedes een seconden weer had gevonden. Lukt ze ieder jaar weer. Maar goed, laten we het raceweekend maar even afwachten. Ik geloof dat sowieso iedereen zag aankomen dat Mercedes wonderbaarlijk weer haar snelheid terughad en Ferrari ook sneller blijkt dan RedBull.

Hopelijk zit RedBull er dit jaar dichterbij, is de betrouwbaarheid beter en maakt Max dit jaar niet zoveel fouten in het begin van het seizoen.

Pascallovic

Well-known member
Was gisteren of eergisteren al het verhaal dat Mercedes een seconden weer had gevonden. Lukt ze ieder jaar weer. Maar goed, laten we het raceweekend maar even afwachten. Ik geloof dat sowieso iedereen zag aankomen dat Mercedes wonderbaarlijk weer haar snelheid terughad en Ferrari ook sneller blijkt dan RedBull.

Hopelijk zit RedBull er dit jaar dichterbij, is de betrouwbaarheid beter en maakt Max dit jaar niet zoveel fouten in het begin van het seizoen.
Die testdagen zeggen nooit zo veel, dus die nam ik qua tijden al niet heel serieus. Dat Mercedes nu in de trainingen het goed doet verrast mij wel. Meestal vinden ze die ook niet heel belangrijk. Ze moeten de boel nog opschroeven voor de kwalificatie ook. Maar goed, Ferrari en RB zullen vast ook nog niet alles hebben laten zien.

Janssen

Well-known member
Zo die zag ik niet aankomen zeg, Mercedes het snelst en daarachter Ferrari en Red Bull. Zelden vertoond!

erka

Well-known member
Inderdaad, iedereen een grote bek vooraf maar uiteindelijk is het gewoon weer Hamilton en Mercedes.

Pascallovic

Well-known member
Ook lekker dat foutje van RB met Gasly, waardoor ie eruit lag in Q1. Dat mag je als 3e team toch ook niet overkomen.

Bovenaan