JMD
Well-known member
https://www.formula1.com/en/latest/...rash-in-barcelona.4wTzKUKqa2s6SAtjqlrEuv.html
Daar gaat iets fout...
Daar gaat iets fout...
Het lijkt wel of de remschijf kapot gaat.
Was iets met de velg volgens Ferrari.
Het kan ook cruciale data opleveren en met monteurs hoef je geen medelijden te hebben. Ze doen niets liever.Wat een kluns die Gasly. Rijdt nu voor de tweede maal de auto in de kreukels. Dat kost het team de nodige data en de monteurs vele nachtelijke uurtjes sleutelen.
Beetje stoere uitspraken doe je vooraf, dat kan ik wel waarderen.
Wat verwacht jij van Renault?
Niks.
Renault heeft een goede testdag gehad. Dat kan nog wat worden!
Circuit Assen heeft een andere lezing
Circuit Assen, dat ook interesse heeft in het evenement en de financiering zelfs al rond heeft, beweert nog alle kans te hebben op het binnenhalen van de Formule 1. "Wij hebben geaccepteerd dat Zandvoort nu exclusiviteit heeft, maar na 31 maart is alles weer open", zegt initiatiefnemer Jos Vaessen.
Uit vertrouwelijke correspondentie tussen het FOM en Circuit Assen - waar de NOS inzage in kreeg - blijkt dat het FOM Assen toezegt dat het de kandidaat voor Formule 1 in Nederland is als Zandvoort niet aan de voorwaarden voldoet.
Jammer van de voorwaarde.
Nee, anders gaan coureurs als Hulkenberg of Ocon 3 rondes voor het einde even nieuwe banden pakken voor een super rondje
Nee, anders gaan coureurs als Hulkenberg of Ocon 3 rondes voor het einde even nieuwe banden pakken voor een super rondje
Het moet nog wel definitief worden. En het is ook vrij laat dat dit besloten wordt, volgende week is de eerste race al.
Ik vind het maar een onzinregel. Geef dan 1 punt voor degene op pole-position, dat lijkt me verstandiger.