F1, IndyCar, Nascar Topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een kluns die Gasly. Rijdt nu voor de tweede maal de auto in de kreukels. Dat kost het team de nodige data en de monteurs vele nachtelijke uurtjes sleutelen.

gevegt

Well-known member
Wat een kluns die Gasly. Rijdt nu voor de tweede maal de auto in de kreukels. Dat kost het team de nodige data en de monteurs vele nachtelijke uurtjes sleutelen.
Het kan ook cruciale data opleveren en met monteurs hoef je geen medelijden te hebben. Ze doen niets liever.

Atreides

Well-known member
Circuit Assen heeft een andere lezing

Circuit Assen, dat ook interesse heeft in het evenement en de financiering zelfs al rond heeft, beweert nog alle kans te hebben op het binnenhalen van de Formule 1. "Wij hebben geaccepteerd dat Zandvoort nu exclusiviteit heeft, maar na 31 maart is alles weer open", zegt initiatiefnemer Jos Vaessen.

Uit vertrouwelijke correspondentie tussen het FOM en Circuit Assen - waar de NOS inzage in kreeg - blijkt dat het FOM Assen toezegt dat het de kandidaat voor Formule 1 in Nederland is als Zandvoort niet aan de voorwaarden voldoet.

Interessant. Schandalig dat van Praag zich zo voor het karretje laat spannen.

N.B. je vraagt je ook af waarom de NOS deze kop maakt als ze nota bene over offici?le stukken beschikken...

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Van Praag heeft gewoon weer een leuk baantje. Die man heeft ook op kosten van het Nederlands voetbal interessant mogen doen bij de UEFA en de FIFA om ondertussen de boel in Nederland in de soep te laten lopen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanaf dit seizoen krijgt de coureur met de snelste ronde een punt. Voorwaarde is dat hij in de top 10 finisht

Pascallovic

Well-known member
Nee, anders gaan coureurs als Hulkenberg of Ocon 3 rondes voor het einde even nieuwe banden pakken voor een super rondje

Nu gaan alleen de coureurs als Bottas, Gasly en Leclerc dat doen als ze op plek 5 of 6 rijden zonder uitzicht op positieverbetering. Veel leuker natuurlijk als zij dat doen.:zucht:

JMD

Well-known member
Het moet nog wel definitief worden. En het is ook vrij laat dat dit besloten wordt, volgende week is de eerste race al.

Ik vind het maar een onzinregel. Geef dan 1 punt voor degene op pole-position, dat lijkt me verstandiger.

gevegt

Well-known member
Het moet nog wel definitief worden. En het is ook vrij laat dat dit besloten wordt, volgende week is de eerste race al.

Ik vind het maar een onzinregel. Geef dan 1 punt voor degene op pole-position, dat lijkt me verstandiger.

Ik vind het een prima regel, alleen jammer dat het voor de top tien is en de laatste ronde meetelt.
Juist voor kleinere teams geeft dit een mooie kans om iets tactisch te doen, wat het kijken alleen maar leuker maakt.

Bovenaan