Ska P 187
Well-known member
Laten we gewoon even Australi? afwachten.
Beetje stoere uitspraken doe je vooraf, dat kan ik wel waarderen.
Laten we gewoon even Australi? afwachten.
Ze mogen meer benzine meenemen, dus het zal wel een plof worden in de laatste tien ronden.
Op basis waarvan? Ik vind Vettel een vreselijke vent maar het is na Hamilton wel de beste coureur onder zowat alle onstandigheden.
Dat moet je me uitleggen. Vanwege extra belasting van de motor?
Wat verwacht jij van Renault?
Dat gaat wel even duren ja. Maar dat is voor een F1-fan vaak geen probleem. In Spa staat men om 20.30 's avonds nog vast op het parkeerterrein... Op Paul Ricard ook. Silverstone is al jaren een berucht probleem.Reken even uit hoelang het duurt om die fietsers weer op weg te krijgen en hoeveel treinbewegingen er nodig zijn.
In een bus kunnen echt wel meer dan 50 man.Dat gaat wel even duren ja. Maar dat is voor een F1-fan vaak geen probleem. In Spa staat men om 20.30 's avonds nog vast op het parkeerterrein... Op Paul Ricard ook. Silverstone is al jaren een berucht probleem.
Assen heeft overigens geen treinstation in de buurt, dus zal alles met de bus moeten. Een gemiddelde dubbeldekstrein heeft rond de 600 plaatsen (staan + zit), als je er 2 koppelt dus 1200. Dat zijn al 24 bussen die dan nodig zijn om 1 trein op te vangen.
In een bus kunnen echt wel meer dan 50 man.
Zit je nog laag denk ik, maar goed. Hoeveel treinen kunnen er rijden?Oke, dan doen we er 70, dan heb je dus een bus of 16 nodig om 1 trein op te vangen
Zit je nog laag denk ik, maar goed. Hoeveel treinen kunnen er rijden?
In het geval van dubbeldeksbussen kan je wel hoger ja. Maar daar duurt het in/uitstappen weer ontzettend lang bij. (itt bij treinen)
Treinen kunnen in principe om de 5 minuten, want Haarlem - Zandvoort is dubbelspoors.
Enige nadeel is op dit moment nog de stroomvoorziening, maar die wordt sowieso al aangepast om meer strandtreinen te kunnen laten rijden.
Klopt, maar dan zijn er weer minder zitplaatsen. OV-bussen zijn overigens praktisch altijd enkeldeks, dus dan blijf je alsnog met die max 75-80 man zitten.Je vergeet de staanplaatsen. OV bussen beschikken ook over een heel aantal staanplaatsen.