F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Leuk seizoen weer hoor, alles ligt open iedereen kan er voor gaan, mn in de top 3 is alles in elkaar geschoven en kan het nog alle kanten op en niet zoals vorig jaar eerst Mercedes en dan een hele tijd niets en dan Ferrari en daarna pas Red Bull. Verder ook nieuwsgierig of Max zijn teamgenoot voor blijft dit jaar. Spannend hoor allemaal.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mercedes overduidelijk de baas. Maar Ferrari en Red Bull lijken ongeveer even sterk, dat is wel leuk. En ook achter de top3 zit het heel dicht bij elkaar.

Janssen

Well-known member
Ziggo sport abonnement alvast opgezegd. Die optocht kan ik ook wel via een blokkerige stream bekijken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ziggo sport abonnement alvast opgezegd. Die optocht kan ik ook wel via een blokkerige stream bekijken.

Vind ik wel opportunistisch. Het is toch wel gebleken dat Australi? niet automatisch alles zegt over de rest van het seizoen? Ik denk dat Max gewoon weer races gaat winnen.

Max

Administrator
Forumleiding
Met name kut dat zijn ploeggenoot er geen fuck van kan. Of gaat hij nog op rijles dit seizoen?

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat Gasly Q2 niet haalde had meer te maken met de tactische keuzes van het team.

Komt hij weer de terechte nuance verkondigen hoor.

Gasly heeft gegokt en verloren en op basis van de afgelopen jaren had hij gelijk. Het was nooit zo close als nu, dus gewoon pech.

Eef de Kip

Well-known member
Natuurlijk ligt het aan de motor en natuurlijk kan Max dat niet hardop zeggen in de eerste raceweek met een nieuwe leverancier.

Mwah, ik denk dat ze oprecht tevreden zijn met de Honda hoor. Het was natuurlijk ook wel een beetje na?ef om te denken dat ze nu al gelijk het snelste zouden zijn.

Janssen

Well-known member
Mwah, ik denk dat ze oprecht tevreden zijn met de Honda hoor. Het was natuurlijk ook wel een beetje na?ef om te denken dat ze nu al gelijk het snelste zouden zijn.

Zal best dat ze tevreden zijn maar dat zegt verder weinig over het gat met Mercedes en dat ligt wel degelijk aan de motor.

Bovenaan