Ziggo sport abonnement alvast opgezegd. Die optocht kan ik ook wel via een blokkerige stream bekijken.
Met name kut dat zijn ploeggenoot er geen fuck van kan. Of gaat hij nog op rijles dit seizoen?
Dat Gasly Q2 niet haalde had meer te maken met de tactische keuzes van het team.
Jij hebt speciaal voor F1 een Ziggo Sport abonnement?Ziggo sport abonnement alvast opgezegd. Die optocht kan ik ook wel via een blokkerige stream bekijken.
En anders is er altijd volgend seizoen.
Jij hebt speciaal voor F1 een Ziggo Sport abonnement?
Verstappen is dus een prutser
Aan de motor ligt het niet. Dan blijven er twee dingen over: de auto is niet goed of het ligt aan de rijder,
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-verstappen-nagenoeg-perfecte-kwalificatie-australie/4353914/
Die heeft een kutauto.Hij is anders wel een stuk beter dan dat teammaatje van hem.
Natuurlijk ligt het aan de motor en natuurlijk kan Max dat niet hardop zeggen in de eerste raceweek met een nieuwe leverancier.
Natuurlijk ligt het aan de motor en natuurlijk kan Max dat niet hardop zeggen in de eerste raceweek met een nieuwe leverancier.
Mwah, ik denk dat ze oprecht tevreden zijn met de Honda hoor. Het was natuurlijk ook wel een beetje na?ef om te denken dat ze nu al gelijk het snelste zouden zijn.