F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Zal best dat ze tevreden zijn maar dat zegt verder weinig over het gat met Mercedes en dat ligt wel degelijk aan de motor.

Hoeft natuurlijk niet, ze hebben het chassis vervangen dus kan me voorstellen dat daar qua afstelling nog wel wat winst te behalen is. Verder was het al van meet af aan duidelijk dat Honda het gat met Mercedes niets direct gedicht zou kunnen hebben in de winter dus dat is niets nieuws.
En er zullen nog wel wat upgrades aankomen en die zijn niet alleen voor de motor.

gevegt

Well-known member

Eef de Kip

Well-known member
Vervangen is heel wat anders dan een nieuwe bouwen.

Dat zeg ik toch ook niet? Ik had het over een wissel, jij maakt er wat anders van.

Verder zullen ze voor de koeling de auto aan moeten passen. Ligt dus aan de auto want de afspraak met Honda was dat ze de auto om de motor heen zouden bouwen.

gevegt

Well-known member
Dat zeg ik toch ook niet? Ik had het over een wissel, jij maakt er wat anders van.

Verder zullen ze voor de koeling de auto aan moeten passen. Ligt dus aan de auto want de afspraak met Honda was dat ze de auto om de motor heen zouden bouwen.

Ah ok?. Ik las in je eerste post vervangen, maar wist niet dat ze dat dit weekend hebben gedaan. My bad.

Ze kenden de afmeten wel, maar als je een nieuwe motor krijgt moeten er altijd aanpassingen plaatsvinden. Vooral, zoals je aangeeft, als de koeling niet goed werkt. Honda heeft en gaat, daar nog aanpassingen voor aanbrengen.

Max

Administrator
Forumleiding
Die GP van Australi? moet ik echt eens gaan overslaan. Wat een kut circuit.

Bovenaan