Ska P 187
Well-known member
Graham Hill
https://en.wikipedia.org/wiki/Triple_Crown_of_Motorsport
Slechts 17 coureurs hebben aan alle 3 de wedstrijden meegedaan dus.
Wtf Hill?
Als ik iemand een loser vond, blijkt het gewoon een grote.
Of was dit pa?
Graham Hill
https://en.wikipedia.org/wiki/Triple_Crown_of_Motorsport
Ik race niet mee hoor. Verder doe ik er verstandig aan om dit topic te mijden. Elk negatief puntje over Max en je wordt vanuit elke hoek beschoten.Deze week Oostenrijk toch? Was dat vorig jaar ook al zo of zijn ze inderdaad terug van weggeweest?
Is er nog wat spectaculairs met dit circuit gebeurd of is het the same old, same old?
Hup RSDG!
Wtf Hill?
Als ik iemand een loser vond, blijkt het gewoon een grote.
Of was dit pa?
Ik race niet mee hoor. Verder doe ik er verstandig aan om dit topic te mijden. Elk negatief puntje over Max en je wordt vanuit elke hoek beschoten.
Wie heeft le mans uiteindelijk gewonnen eigenlijk. Jammer dat ze daar geen F1 rijden overigens. Vroeger wel toch?
Deze week Oostenrijk toch? Was dat vorig jaar ook al zo of zijn ze inderdaad terug van weggeweest?
Is er nog wat spectaculairs met dit circuit gebeurd of is het the same old, same old?
Hup RSDG!
Vorig jaar was de eerste GP sinds 2003. Circuit heeft een upgrade/facelift gehad (nieuwe pitstraat, garages en hoofdtribune) maar is verder ongewijzigd gebleven.
De derde auto van Porsche met o.a. Hulkenberg aan het stuur.
Thanks en jammer, weinig spectaculair dus normmal gesproken, zoals te vaak maar weer hopen op regen dan.
Die lompe kracht van de Williams zal ze zeker kunnen helpen maar er zitten wel aparte bochten in en daar kunnen ze wel eens heel erg mee in de problemen komen want dat gaat ze nog niet best af.Verder is het hoogteverschil altijd wel spectaculair, met name na de eerste bocht gaat het flink omhoog.
Vorig jaar waren de Williamsen ijzersterk, ben benieuwd of ze dat kunnen herhalen.
En laat de regen maar komen inderdaad.
Dat valt nog wel mee toch? Ik kan me alleen Maleisie herinneren eigenlijk en een keer imola dacht ik.
De osterreichring bestaat toch nog steeds? volgens mij werd/wordt daat wtc gereden.