Haha, je bent er nu al mee bezig. Bij mij komt het tegenwoordig pas op donderdag.
Geen Feyenoord en indycar he dus storten we ons maar op de weersverwachtingen voor F1
Ook geen WTCC?
Kunnen leuke vrije trainingen en kwalificatie worden, regenachtige verwachtingen voor vrijdag en zaterdag in Spielberg
Lekker hoor, ik ben ook al aan het wiebelen inmiddels!
Ben benieuwd hoe Max het doet tov Sainz, dit circuit kent hij wel goed, vanuit F3 en tests met met de STR
Sainz zal het zeker ook kennen vanuit F3, GP3 en Formule Renault 3.5. Maar dit is een circuit wat ze dan beide goed kennen, dat is voor het eerst dit seizoen.
Haha, je bent er nu al mee bezig. Bij mij komt het tegenwoordig pas op donderdag.
Hehe, ik begin het weekend van tevoren de weersverwachtingen altijd al op te zoeken (behalve bij circuits in de zandbak, want daar weet je toch wel dat het droog blijft). Jammer genoeg werd het bericht steeds beter (of slechter, het is maar hoe je het bekijkt) voor de zondag. Afgelopen weekend was de verwachting nog dat het het hele weekend zou regenen in Spielberg.
Dat is opzich heel interessant als je ervan uitgaat dat het team het ook belangrijk vindt wie de snelste is. Dan kan de kwalificatie wel eens heel bespelend zijn voor volgend seizoen.
Het draait ook om het afstellen van de auto voor zo'n kwalificatie. Dat gaat gepaard met ervaring. Als hij dat beter onder de knie krijgt, zal hij vanzelf vorderingen maken.
Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat je met feiten zou komen wie er meer en beter had gepresseerd van de huidige TR rijders.
Je bent nogal van de statistieken.Want??