F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Deze week Oostenrijk toch? Was dat vorig jaar ook al zo of zijn ze inderdaad terug van weggeweest?
Is er nog wat spectaculairs met dit circuit gebeurd of is het the same old, same old?
Hup RSDG!
Ik race niet mee hoor. Verder doe ik er verstandig aan om dit topic te mijden. Elk negatief puntje over Max en je wordt vanuit elke hoek beschoten.
 

SanMark.

Well-known member
Wtf Hill?
Als ik iemand een loser vond, blijkt het gewoon een grote.
Of was dit pa?

Jij bedoelt Damon Hill.

Graham Hill is zijn vader.

G.Hill is dus de enige met de Triple crown maar hij is ook de enige wereldkampioen F1 die een F1 wereldkampioen heeft voorgebracht.
 

Ska P 187

Well-known member
Wie heeft le mans uiteindelijk gewonnen eigenlijk. Jammer dat ze daar geen F1 rijden overigens. Vroeger wel toch?
 

Ivanhoe

Active member
Deze week Oostenrijk toch? Was dat vorig jaar ook al zo of zijn ze inderdaad terug van weggeweest?
Is er nog wat spectaculairs met dit circuit gebeurd of is het the same old, same old?
Hup RSDG!

Vorig jaar was de eerste GP sinds 2003. Circuit heeft een upgrade/facelift gehad (nieuwe pitstraat, garages en hoofdtribune) maar is verder ongewijzigd gebleven.
 

Eresd?g?

Banned
Klein beetje offtopic, maar hier in Itali? (Gardameer en Toscane) waan ik me ook af en toe op een circuit. Wat een heerlijke raceweggetjes hebben ze hier! Wil overigens niet weten hoeveel ik aan boetes kwijt ben....
 

Ska P 187

Well-known member
Vorig jaar was de eerste GP sinds 2003. Circuit heeft een upgrade/facelift gehad (nieuwe pitstraat, garages en hoofdtribune) maar is verder ongewijzigd gebleven.

Thanks en jammer, weinig spectaculair dus normmal gesproken, zoals te vaak maar weer hopen op regen dan.
 

Mommiej

Well-known member
Dat laatste is tegenwoordig ook al zo dat als er ook maar iets te veel valt ze net als in de VS helemaal niet rijden. Dus het moet ook niet te hard regenen.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat valt nog wel mee toch? Ik kan me alleen Maleisie herinneren eigenlijk en een keer imola dacht ik.
 

Eresd?g?

Banned
Die ene acteur deed t ook wel ok las ik. Paar maanden geleden special over gekeken. Is echt een race fanaat. Doet t ook wel vrij redelijk.
 

JMD

Well-known member
Thanks en jammer, weinig spectaculair dus normmal gesproken, zoals te vaak maar weer hopen op regen dan.

Het is de vereenvoudigde versie van de ?sterreichring (die na 1987 verbouwd werd), die Ring was echt te gevaarlijk (en hele smalle startgrid, mid jaren 80 waren er eens 3 starts nodig om het zootje fatsoenlijk weg te krijgen, de beelden zijn nog wel te vinden op youtube). Deze versie (vroeger A1-Ring, nu Red Bull Ring) is niet zo spectaculair als zijn voorganger, maar wel stukken beter dan die 13-in-een-dozijnasfaltcomplexen van Tilke. Verder is het hoogteverschil altijd wel spectaculair, met name na de eerste bocht gaat het flink omhoog.

Vorig jaar waren de Williamsen ijzersterk, ben benieuwd of ze dat kunnen herhalen.

En laat de regen maar komen inderdaad.
 

Shayman

New member
Verder is het hoogteverschil altijd wel spectaculair, met name na de eerste bocht gaat het flink omhoog.

Vorig jaar waren de Williamsen ijzersterk, ben benieuwd of ze dat kunnen herhalen.

En laat de regen maar komen inderdaad.
Die lompe kracht van de Williams zal ze zeker kunnen helpen maar er zitten wel aparte bochten in en daar kunnen ze wel eens heel erg mee in de problemen komen want dat gaat ze nog niet best af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan