JMD
Well-known member
Je bent nogal van de statistieken.
valt bij formule1 wel mee hoor.
Je bent nogal van de statistieken.
Kwam inderdaad een keer met heel veel overstuur uit bocht 8 en ook 9 en 1 gingen daarna niet lekker. Ving hem wel goed op trouwens. Niettemin P8, dus dat is op zich aardig op dit circuit.Tijdens de eerste vrije training heeft Max veel last van overstuur wat volgens hem de auto bijna onbestuurbaar maakt, vooral in bocht 8.
Hij zeurt wel veel vind ik. Altijd is er wel wat...
Hij moet zich doodschamen!
Hij zeurt wel veel vind ik. Altijd is er wel wat...
Ik heb ook wel getwijfeld, maar ik gun die Enrie mijn geld niet. Wel jammer wat ik mag altijd graag kijken en dan voor me zelf voorspellen hoe de race gaat verlopen.Ben het op zich met je eens hoor en heb ook lang getwijfeld, maar heb het van de week toch maar aangeschaft, werd gek van die gele, witte en groene balkjes, wilde tijden zien. Dus uiteindelijk de poeplat maar getrokken, vervroegd vaderdagcadeautje. Las trouwens dat Max op P5 reed toen ie in S3 werd opgehouden, denk dat het een aardig weekendje kan worden.
Punten zou heel mooi zijn.Mercedessen zaten allemaal voor hem muv Perez, dus top 10 moet er zeker in zitten.
Raikonen doet het de laatste tijd veel te goed en Vettel had alweer elektronische problemen. De beide Mercedessen hebben elkaar dit jaar nog niet in de wielen gereden, das dat gaat dit weekend gebeuren.
Minimaal een podium voor Max derhalve.
Als je na de wedstrijd inschakelt kun je het Wilhelmus nog horen!Moet ik nog kijken of is dat onzin nu de winnaar al bekend is?
Als je na de wedstrijd inschakelt kun je het Wilhelmus nog horen!