Janssen
Well-known member
Bijzonder knappe prestatie van Verstappen maar kunnen we bij de volgende historische sportgebeurtenis iemand anders dan Olav Moll commentaar laten geven?
Niemand verdiende het meer dan Olav Moll om hier bij te zijn.
Bijzonder knappe prestatie van Verstappen maar kunnen we bij de volgende historische sportgebeurtenis iemand anders dan Olav Moll commentaar laten geven?
Niemand verdiende het meer dan Olav Moll om hier bij te zijn.
Ik vond Mol een prima commentator. Iemand die echt van de sport houdt en ondanks dat hij weleens een foutje maakt, is hij voor mij deskundig genoeg. Sowieso doet Ziggo het prima. Die voorbeschouwingen en nabeschouwingen zijn leuk om te zien. Doornbos en Coronel dragen daar ook absoluut aan bij.
Precies. Jos heeft vooral beginnersfouten gemaakt in het team van Bennetton. En reed natuurlijk met de overduidelijke 2e auto, die van Schumi had allemaal gimmicks die Verstappen niet had. Toen Verstappen een keer met de auto van Michael reed verbaasde het hem hoeveel grip hij ineens meer had (om 3 bochten later te crashen...).Niet te, maar wel veel.
Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt zou zijn wanneer Jos eerst een kans in een normaal team had gehad en vervolgens een echt goede auto onder zijn kont had gehad.
Zou er een Nederlandse tenniser ooit ver komen dan moeten de Grand Slams zeker ook weer op het open net?
Sowieso snap ik niet dat Mol om stoer over te komen in spreekwoordelijk elke zin wel een keer 'fucking' wil gebruiken.Olav Moll is een perfecte presentator en zeker verdiende hij het. Alleen verdiende de prestatie van Verstappen een bijpassende legendarische uitspraak en dat was niet Joehoe, Joehee, joe FUCKING hee.
Ken hem alleen van zo'n 15 a 20 jaar geleden. Wat is er veranderd? Wat doet ie niet goed meer?Sowieso snap ik niet dat Mol om stoer over te komen in spreekwoordelijk elke zin wel een keer 'fucking' wil gebruiken.
Mol is een grote kenner, maar als commentator is het niet veel meer. Voor- en nabeschouwingen doet ie heel goed.
Hij is zo druk bezig met allerlei andere zaken en enthousiast zijn dat ie heel vaak dingen mist die op de baan gebeuren.Ken hem alleen van zo'n 15 a 20 jaar geleden. Wat is er veranderd? Wat doet ie niet goed meer?
Hij is zo druk bezig met allerlei andere zaken en enthousiast zijn dat ie heel vaak dingen mist die op de baan gebeuren.
Voorbeeld: je ziet coureur X even van de baan gaan. Is overduidelijk in beeld. Als dan de rondetijd van die coureur bij Mol op zijn tijdscherm komt te staan zegt ie ineens: 'coureur X heeft een probleem met zijn auto want is ineens 2 seconde langzamer'.
Olav Moll is een perfecte presentator en zeker verdiende hij het. Alleen verdiende de prestatie van Verstappen een bijpassende legendarische uitspraak en dat was niet Joehoe, Joehee, joe FUCKING hee.
Touch?.Daar erger ik me ook aan. Ik genoot ook van de emotie bij Olav hoor, maar die laatste 10 seconden bedroevend slecht commentaar worden vanaf nu net zo vaak herhaald als bijv het volleybalgoud in Atlanta of Krajicek op Wimbledon. Een goede commentator beseft dat.
Hij wist van blijdschap niet meer wat hij moest zeggen. Dan kunnen er wel eens wat vreemde woorden bijzitten.Daar erger ik me ook aan. Ik genoot ook van de emotie bij Olav hoor, maar die laatste 10 seconden bedroevend slecht commentaar worden vanaf nu net zo vaak herhaald als bijv het volleybalgoud in Atlanta of Krajicek op Wimbledon. Een goede commentator beseft dat.
Joehoe, Joehee, joe FUCKING hee. Kan ik ook wel onthouden.Touch?.
Die kan ik echt letterlijk dromen ja.
Misschien wel idee voor een nieuw topic... 'Zijn we er toch ingetuind', 'Buiten de antenne om en Nederland wint goud', 'Dit is een goed stel hoor'
Hij wist van blijdschap niet meer wat hij moest zeggen. Dan kunnen er wel eens wat vreemde woorden bijzitten.
Een paar pagina's terug vond je het nog mooi en plaatste je zelfs een link toch?
Hij wist van blijdschap niet meer wat hij moest zeggen. Dan kunnen er wel eens wat vreemde woorden bijzitten.