F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Daar erger ik me ook aan. Ik genoot ook van de emotie bij Olav hoor, maar die laatste 10 seconden bedroevend slecht commentaar worden vanaf nu net zo vaak herhaald als bijv het volleybalgoud in Atlanta of Krajicek op Wimbledon. Een goede commentator beseft dat.

Touch?.

Die kan ik echt letterlijk dromen ja.

Misschien wel idee voor een nieuw topic... 'Zijn we er toch ingetuind', 'Buiten de antenne om en Nederland wint goud', 'Dit is een goed stel hoor'


Lol als je vol in je emotie even gaat nadenken dat het over 10 jaar nog op die manier herhaald gaat worden.

Dan ben je een mooie klinische clown.
 

Janssen

Well-known member
Aan Olav is niets nep en dat siert hem.

Ik heb ook de meest vreemde kreten door het huis geslingerd, laat staan zo'n man die al zolang bovenop de F1 zit.
 

Fabian

Active member
Snap ik, maar hier gaat Olav zelf ook spijt van krijgen. Professioneel gezien dan.

Ik vond die emotie in zijn stem de laatste bochten juist mooi. Dat maakte het echt.

De woorden die er dan bij komen, vind ik van minder belang. Al erger ik me niet aan Joho, johe, jo fucking he.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Max heeft vandaag weer een stukje gereden in zijn Red Bull. :)


Verder opvallend dat Wehrlein vandaag rond heeft gereden in de Mercedes.

CiwJF6-UgAAHBFu.jpg:large
 

Ska P 187

Well-known member
Volgens mij gaat die Belg een stuk harder, zou ook leuk voor jou zijn, heb je er weer m?s y menos een landgenoot bij in de F1.
 

Marinos

Well-known member
"De nieuwe motoren zouden een halve seconde winst per ronde opleveren."

Wat Is dat nou weer voor een waardeloze indicatie. Aangezien elk circuit andere ronde tijden heeft...
 

Jozsef

New member
Altijd voor Ricciardo natuurlijk, alsof Max snel weer een GP wint.... Podium oke, maar winnen als "nummer 6" op de potentiele ranglijst, dan moet echt alles meezitten. Zoals afgelopen GP dus.
 

JMD

Well-known member
"De nieuwe motoren zouden een halve seconde winst per ronde opleveren."

Wat Is dat nou weer voor een waardeloze indicatie. Aangezien elk circuit andere ronde tijden heeft...

En tevens ook andere lay-out. In Monaco en Oostenrijk is een rondje in beide gevallen iets van 1.10 - 1.15. Maar Oostenrijk heeft 3-4 lange rechte stukken en is zwaar voor de motor, terwijl Monaco bijna geen recht eind heeft. Idem in Belgi? en Singapore, beide rondetijden rond de 1.50, maar in Belgi? is de motor veel belangrijker
 

JMD

Well-known member
Altijd voor Ricciardo natuurlijk, alsof Max snel weer een GP wint.... Podium oke, maar winnen als "nummer 6" op de potentiele ranglijst, dan moet echt alles meezitten. Zoals afgelopen GP dus.

Ik denk dat Max eerder een GP gaat winnen dan Ricciardo.
Doet me een beetje denken aan 2014, toen Ricciardo bij Red Bull kwam naast Vettel en de Australi?r een paar (2/3??) GP's won en Vettel niks. Dat was voor het seizoen niet verwacht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan