Ska P 187
Well-known member
gedaan veel oudere en vreemde geuren opsnuifende dakdekker. Je moet niet zo lopen zeuren of geen link plaatsen.Lees nou eens goed terug, grasroker.
Professioneel gezien tsss alsof jij daar wat vanaf weet.
gedaan veel oudere en vreemde geuren opsnuifende dakdekker. Je moet niet zo lopen zeuren of geen link plaatsen.Lees nou eens goed terug, grasroker.
Daar erger ik me ook aan. Ik genoot ook van de emotie bij Olav hoor, maar die laatste 10 seconden bedroevend slecht commentaar worden vanaf nu net zo vaak herhaald als bijv het volleybalgoud in Atlanta of Krajicek op Wimbledon. Een goede commentator beseft dat.
Touch?.
Die kan ik echt letterlijk dromen ja.
Misschien wel idee voor een nieuw topic... 'Zijn we er toch ingetuind', 'Buiten de antenne om en Nederland wint goud', 'Dit is een goed stel hoor'
Lol als je vol in je emotie even gaat nadenken dat het over 10 jaar nog op die manier herhaald gaat worden.
Dan ben je een mooie klinische clown.
Schijnbaar niet.Joehoe, Joehee, joe FUCKING hee. Kan ik ook wel onthouden.
Snap ik, maar hier gaat Olav zelf ook spijt van krijgen. Professioneel gezien dan.
Moeten ze niet eens hard gaan denken bij McLaren om die Button te vervangen?
"De nieuwe motoren zouden een halve seconde winst per ronde opleveren."
Wat Is dat nou weer voor een waardeloze indicatie. Aangezien elk circuit andere ronde tijden heeft...
Ricciardo is de logische keuze.
Altijd voor Ricciardo natuurlijk, alsof Max snel weer een GP wint.... Podium oke, maar winnen als "nummer 6" op de potentiele ranglijst, dan moet echt alles meezitten. Zoals afgelopen GP dus.