F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Die eerste drie bochten na de start waren redelijk legendarisch. Niet alleen hoe Max Vettel weer terugpakte, maar ook hoe Sainz zich er tussen wurmde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kan er ook naar blijven kijken. Bijzonder leuke uitzending van Peptalk ook gezien zonet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens is The Inside Line en GP Confidentional en F1 fans only ook heel aardige programma's. Met name die eerste twee met veel achtergrondinfo, technische snufjes, circuitinfo etc etc.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijk om vanochtend de krant te lezen. Echt ongelooflijk. Wanneer waren we voor het laatst allemaal zo euforisch na een prestatie van een landgenoot?
 

Bernardo

Well-known member
@ADshownieuws: NOS-directeur @jandejong: Winnende race Verstappen had op NPO te zien moeten zijn http://s.ad.nl/4302180

Wat een jankerd. Jaren kijken ze niet om naar de F1, en nu ineens Max wint moet het op open net uitgezonden worden. Meeliften op het succes heet dat.
 

DeftonesJP

New member
Zelfs deze gloryhunter heeft live gekeken bij den duutser. Ik snap altijd zeer weinig van deze sport maar Max is een baas. Gelukkig lijkt hij niet te veel op zijn vader.
 

Ska P 187

Well-known member
Zelfs deze gloryhunter heeft live gekeken bij den duutser. Ik snap altijd zeer weinig van deze sport maar Max is een baas. Gelukkig lijkt hij niet te veel op zijn vader.

Niet te, maar wel veel.
Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt zou zijn wanneer Jos eerst een kans in een normaal team had gehad en vervolgens een echt goede auto onder zijn kont had gehad.
 

Joost

Well-known member
Zou er een Nederlandse tenniser ooit ver komen dan moeten de Grand Slams zeker ook weer op het open net?

Bijzonder knappe prestatie van Verstappen maar kunnen we bij de volgende historische sportgebeurtenis iemand anders dan Olav Moll commentaar laten geven?
 

DeftonesJP

New member
Klopt maar ik doel meer op zijn houding. Ik heb ooit eens naar een programma gekeken waarin een of andere superfan van Jos op sleeptouw werd genomen door Rob Kamphues en toen gedroeg Verstappen sr. zich echt als een hork. Max komt vooralsnog heel relaxed over. Zeker als je bedenkt dat het ventje 18 is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan