Ik meen dat ze Finse is uit een racersfamilie. Zelf ook coureur.
Dat wist ik niet, maar zag het direct aan haar voorkomen.Het is een Zweedse
Dat wist ik niet, maar zag het direct aan haar voorkomen.
En natuurlijk dat ze hem aan het opvoeden is, die relatie is dus gedoemd te mislukken.
Who cares? Een mooie vrouw van een paar jaartjes ouder.
Limburg
Welkom in de wereld van F1.Lekker tegenstrijdige berichten dan. Gisteren las ik nog over iets dat er geen oudere motoren gebruikt mogen worden in 2016. Hoe goed is het nieuws voor Verstappen?
Mocht het regenen op zondag, dan hoop ik wel dat de FIA de wedstrijdleiding in handen heeft. Die Amerikanen zijn er gek genoeg voor om bij een opdrogende baan achter de Safetycar te starten met een rollende start.Voor de verandering gaat het vrijdag a.s. tijdens de vrije training in Austin regenen... Dat is de zoveelste keer in de laatste GP's dat de vrijdag getroffen wordt door regen.
1 verschil: het lijkt zaterdag en zondag ook flink te gaan regenen... Dus dan zou de natte vrijdag juist goed uitkomen
En niet zomaar regen: Het zou op vrijdag en zaterdag wel eens heel heftig kunnen gaan regenen
Mocht het regenen op zondag, dan hoop ik wel dat de FIA de wedstrijdleiding in handen heeft. Die Amerikanen zijn er gek genoeg voor om bij een opdrogende baan achter de Safetycar te starten met een rollende start.
Bij het hele weekend regen verwacht ik niet dat RB en TR de nieuwe motor er al in schroeven want als het glibberen wordt hebben ze een goede kans op goede resultaten en de huidige Renault is inmiddels wel redelijk betrouwbaar.