F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Als die nieuwe motor beter en betrouwbaarder is , zijn die 10 plekken aardig snel goed gemaakt zeker in de regen.

Betrouwbaarder lijkt me vooral het punt, je weet wat je hebt en in de regen is de huidige motor die de laatste races toch wel aardig betrouwbaar was snel genoeg.

JMD

Well-known member
Renault heeft de update die sneller moet zijn klaar.

Oke, een update dus.

Ja, dan zou ik hem er in gooien. Er zit op dit circuit een flink lang stuk en ook flink wat hoogteverschillen, dus dan helpt zo'n sterkere motor ook in de regen.

JMD

Well-known member
EVen weerbericht opgezocht: vooral zaterdag flink wat regen (40 mm in 6 uur voorspeld). Vrijdag ook regen, zondag kleine kans...

Zou wat zijn, heeft het het hele weekend geregend, is het zondag droog. Heeft niemand dus de baan droog kunnen berijden.

En dat zou dan de zoveelste keer zijn dit seizoen dat het vrijdag en/of zaterdag regent, en zondag droog is.

JMD

Well-known member
Vorospellingen voor zondag zijn aangepast, lijkt ook zeer regenachtig te worden.

Mooi!

Bestaat niet meer

Well-known member
Zowel de kwalificatie als de race zondag om 8 uur. Op TV is de kwalificatie alleen te bekijken bij onze duitse vrienden van RTL, de race zondag is naast RTL ook live te zien bij Veronica.

gevegt

Well-known member
Ze mogen 12 minuten per uur reclame uitzenden. Reken maar dat ze daar ook gebruik van gaan maken, al is het met een gedeeld scherm.

JMD

Well-known member
Zolang Mol op Sport1 zit, neem ik geen abonnement.

Het is een verschrikking inderdaad, maar liever de hele race zien dan tussen de reclames steeds een stukje race door.
Als de BBC uitzendt gaat hij wel op de BBC ja.

Kwalificatie is om 13.00 local time, race om 14.00.
Omdat wij van het weekend overgaan op wintertijd en de Amerikanen nog niet is dat in beide gevallen dus steeds 20.00 onze tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan