F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
1e training Verstappen 7e, tussen de Ferrari's in. Opdrogende baan.

De 2e training begint onder een zwaarbewolkte hemel. Start is uitgesteld, de marshalls kunnen niet langs d ebaan staan vanwege veiligheid. Orkaan Patricia komt langs, de uitlopers.
De toeschouwers moeten zich uit de voeten maken en niet schuilen onder de tribune vanwege veiligheid. Er komt flink onweer aan.

De baan is ook al nat, terwijl het nu wel droog is.

De laatste weken zijn alle vrijdagtrainingen dus in het water gevallen.
 

JMD

Well-known member
En nu gaat het ook los met regenen, de marshalls zijn al opgehaald...

Dit gaat echt wel even duren.
 

JMD

Well-known member
Overigens, volgende week de GP van Mexico. De laatste GP aldaar was van 1992, het circuit is nu gerenoveerd, en de laatste bocht (soort Parabolica) is flink aangepast en gaat nu dwars door een honkbalstadion... :) Apart.
 

Ska P 187

Well-known member
Zo wordt het een grotere uitdaging voor Max, ik neem aan dat hij daar nog nooit gereden heeft?
Lang leve de Playstation dan maar.
 

JMD

Well-known member
Zo wordt het een grotere uitdaging voor Max, ik neem aan dat hij daar nog nooit gereden heeft?
Lang leve de Playstation dan maar.

Dit is juist 1 van de circuits die hij vorig jaar al met de Toro Rosso gereden heeft in een vrije training.

Ben benieuwd wat ze gaan doen als vandaag de vrije training en kwalificatie ook niet door kan gaan. Volgens voorspellingen valt er 160 mm vandaag in Austin...
 

Shayman

New member
Dit is juist 1 van de circuits die hij vorig jaar al met de Toro Rosso gereden heeft in een vrije training.

Ben benieuwd wat ze gaan doen als vandaag de vrije training en kwalificatie ook niet door kan gaan. Volgens voorspellingen valt er 160 mm vandaag in Austin...

Afgelasting was toch vanwege onweer en veiligheid voor de stewards en niet vanwege de regen?
 

JMD

Well-known member
Afgelasting was toch vanwege onweer en veiligheid voor de stewards en niet vanwege de regen?

Klopt, maar die 160mm gaat vallen tijdens onweer... De uitlopers van Patricia komen over Austin heen.

Overigens, als het heel erg regent gaat een training/race ook niet door. Er ontstonden gisteren gewoon flinke stromen op de baan.
 

JMD

Well-known member
Ik heb zojuist nog zo'n 50 rondjes gereden. Fijn circuit.

Ik vind het idd ook een zeer mooi circuit, ook lekker om te rijden op de computer inderdaad.

Het mooie vind ik verder dat deze Amerikaanse GP echt lijkt te leven aldaar, op Indy en Phoenix was dat nooit echt het geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan