Excelsior Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Ik mag verder aannemen dat er een echte opvolger van Kruys op het middenveld komt te staan. Wie gaat anders de ballen afpakken?
 

Joost

Well-known member
Die was echt helemaal in de vergetelheid geraakt.

Prima voetballer is het, ben heel benieuwd wat hij er nog van kan want hij heeft de laatste jaren niet bijster veel gepresteerd.
 

Batigoal

Well-known member
Met een nieuwe balafpakker erbij kan Bruins gaan banken, want Koolwijk vervult al de rol als de Pogba van Kralingen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou ook kunnen dat Hadouir of Bruins hangend op links gaat spelen, met een balafpakker erbij.
 

Ceephax

New member
Ondaan is opzich een prima aanwinst, heeft pech gehad met z'n blessure's maar heeft denk ik de potentie om bij een middenmotor te kunnen slagen.
Kan wel eens de nieuwe publiekslieveling worden op Woudestein zolang hij heel blijft.
 

Unregistere

Well-known member
Wel jammer dat hierdoor de kansen op speeltijd voor Kevin Vermeulen voorlopig weer kleiner zullen worden. Maar goed, het viel te verwachten dat er een extra middenvelder zou komen.

Jeffry Fortes zal wel de balafpakker op het middenveld moeten worden dan, met Koolwijk en Bruins / Hadouir als andere middenvelders. Of inderdaad een van die twee op de flank als valse buitenspeler. Zou Vermeulen overigens ook prima kunnen.
 

Unregistere

Well-known member
Een oude bekende van Van der Gaag aangetrokken, Fredy Ribeiro:

De 26 jarige international uit Angola tekent voor 1 seizoen bij De Rotterdammers. Ribeiro is een aanvaller en kwam afgelopen seizoen uit voor het Angolese Libolo.

In 2009 vertrok Ribeiro naar Portugal om daar bij Belenenses onder 19 te voetballen. Hoofdtrainer Mitchell van der Gaag zat toen bij Maritimo en volgde Ribeiro al op de voet. Later kwamen ze beide bij Belenenses terecht, waarmee ze in 2013 promoveerde naar het hoogste niveau. In de volgende jaren heeft Van der Gaag de carri?re van de aanvaller altijd op de voet gevolgd.

Van der Gaag heeft hoge verwachtingen van de international: ,,Ribeiro is na Portugal terug gegaan naar Angola waar hij voor Libolo heeft gespeeld. In Angola leer je wel wat hard werken is. In zo?n omgeving wordt je snel volwassen??. Ribeiro gaf afgelopen seizoen zelf aan graag naar Europa te willen, zijn keuze viel uiteindelijk op Excelsior. ,,Ik verwacht dat zijn sterkste jaren nu moeten komen. Hij kan op 3 posities uit de voeten, is een man van de acties, sterk in 1 tegen 1 duels en een echte teamplayer??, aldus de hoofdtrainer van Excelsior.

Ribeiro speelde in Angola voor Libolo en in Portugal voor Belenenses. Daarnaast heeft hij in meerdere vertegenwoordigende jeugdelftallen van Portugal gespeeld. Daarna kwam hij in Angola uit als international waar hij 7 wedstrijden speelde en 1 doelpunt maakte.

SAM_6089.jpg


Van http://sbvexcelsior.nl/nieuwe-aanwinst-excelsior-rotterdam-fredy-ribeiro/
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hemmen vertrekt naar Cambuur. Dat betekent dat Excelsior alleen nog maar De Reuver als spits heeft. Dat duidt er toch op dat ze binnenkort een nieuwe spits gaan halen. Ik hoop op Vermeij.
 

Unregistere

Well-known member
Waar hij ook gaat spelen, hij weet in elk geval wat hard werken is. Dat leer je wel in Angola. Aldus Van der Gaag.

Blijf ik ook twee dagen later nog een intrigerend citaat vinden.
 

fr-keff

Active member
Hemmen vertrekt naar Cambuur. Dat betekent dat Excelsior alleen nog maar De Reuver als spits heeft. Dat duidt er toch op dat ze binnenkort een nieuwe spits gaan halen. Ik hoop op Vermeij.

Ik hoop voor Excelsior van niet... Als je 1 spits niet wil hebben is het Vermeij.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Excelsior heeft pas 2 verdedigers, ik denk dat Van der Gaag eerst maar eens voor achterin moet gaan shoppen.
 
Bovenaan