Excelsior Nieuws

DeftonesJP

New member
Morgenavond speelt Excelsior bij Be Fair dus die wedstrijd ga ik wel even mee pakken. Waarschijnlijk staat er een heel ander elftal maar ik verwacht winst voor Excelsior.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
0-7 voor Excelsior. Scheen alweer wat beter te zijn dan afgelopen zaterdag. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de observaties van Deftones.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hebben in elk geval een speler aangetrokken. Een vleugelspits, dus die kan van de wensenlijst van Van der Gaag. Terell Ondaan komt over van Willem II en tekent voor drie seizoenen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is geen verkeerde voor Excelsior als hij het niveau terug kan krijgen van voor zijn blessure.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helemaal niet verkeerd nee. Van hem heb ik juist een tijdje gedacht dat hij een stap naar de Nederlandse (sub)top zou kunnen maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior is in gesprek met Vincent Vermeij. Vermeij heeft zelf aangegeven eerst de uitspraak van het kort geding van De Graafschap af te willen wachten. Mocht De Graafschap geen gelijk krijgen, en die kans is best groot, dan is er dus een goede kans dat Vermeij naar Excelsior komt. Zou ik een uitstekende speler vinden voor de Kralingers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Vincent Vermeij die vorig jaar lang niet iedere pot in de basis stond bij De Graafschap en verder enkel eerste divisie ervaring heeft? Die mag best blij zijn met Excelsior en ik snap niet dat hij een kansloze procedure afwacht.
 

Unregistere

Well-known member
Zal wel Heracles worden, denk ik. Daar past hij qua spel ook beter denk ik. Zie er meer een type-Weghorst dan een type-Van Weert in.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hadouir naar Excelsior. Als hij zijn niveau haalt van een paar jaar geleden is dat een prima versterking.
 
Bovenaan