Excelsior Nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arsenio Valpoort komt vandaag transfervrij naar Excelsior, nadat hij gisteravond bij Roeselare zijn contract heeft laten ontbinden. In Belgi? heeft hij het afgelopen seizoen weinig gespeeld, maar het seizoen ervoor kwam bij hij Almere City tot 16 goals en 4 assists in de Jupiler League.
 

almere036

Member
Valpoort. Ik ben tot op heden verbaasd hoe die vent 16x heeft gescoord in ??n seizoen kkd. Verneukt zoveel aanvallen.
Ik heb veel slechte spelers meegemaakt bij Almere, heel veel, maar Valpoort was een klasse apart.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valpoort. Ik ben tot op heden verbaasd hoe die vent 16x heeft gescoord in ??n seizoen kkd. Verneukt zoveel aanvallen.
Ik heb veel slechte spelers meegemaakt bij Almere, heel veel, maar Valpoort was een klasse apart.

Lekker dan.
 

Unregistere

Well-known member
Heerlijk om mee te counteren als je op voorsprong staat joh. Is zo'n backie al moe, komt Valpoort er nog even in.
 

Unregistere

Well-known member
Excelsior komt met de regenbooghoekvlag:

https://twitter.com/lochem68/status/1181939400273547264

EGcXnhIXYAYKq63.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Heibel in de tent! Luigi Bruins is weggestuurd van de training. Ricardo Moniz beet hem toe: 'Wie denk je wel niet dat je bent joh?'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Excelsior Nieuws

Zeker Moniz niet. Al houdt hij het langer vol dan verwacht. Al is Excelsior ook wel een extreem stabiele club voor trainers.
 

Unregistere

Well-known member
Past wel bij Moniz, zo'n actie. Het is allemaal net een beetje t? bij hem, wat mij betreft. Zeker de manier waarop hij de trainingen leidt.

Maar heel veel was er uiteindelijk niet aan de hand, want Bruins zit gewoon bij de wedstrijdselectie.
 

Unregistere

Well-known member
Dogucan Haspolat (19), de jongste debutant uit de clubhistorie, kan een lucratief contract tekenen bij het Turkse Kasimpasa.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij was dat een andere club die de afgelopen jaren omhoog is gevlogen.
Basaksehir dacht ik.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, dat is altijd een beetje verwarrend. Volgens mij is Kasimpasa de club van Erdogan; hij heeft er vroeger gevoetbald want is in de wijk Kasimpasa opgegroeid en hun stadion is naar Erdogan vernoemd.

Basaksehir is meer de club van de regering en niet specifiek Erdogan. (Officieel zijn ze beiden natuurlijk volledig onafhankelijk.)
 
Bovenaan