Excelsior Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker benieuwd. Stap eerste divisie naar de eredivisie vond ik al interessant. Als hij het gaat maken, dan zal hij op het lijstje komen van spelers die Feyenoord had moeten halen. Of eigenlijk staat hij er bij veel Feyenoord supporters er al op. De voetbaljournalisten zullen dan volgen.
 

Abubakari

Well-known member
Hij staat ook al op het lijstje van spelers die Groningen niet had moeten laten gaan.😀

Als Boadu het al moeilijk heeft in L1 denk ik dat het voor Dallinga ook wel eens (te) lastig zou kunnen worden. Zal volgend jaar wel terugkeren bij Twente, Utrecht of Vitesse ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boadu had het zijn laatste jaar bij AZ ook in de eredivisie lastig. Buiten de twee wedstrijden tegen Feyenoord nauwelijks gescoord.

Maar het is inderdaad niet hoopvol als Boadu het ook erg lastig heeft in Ligue 1. Zal op termijn wel weer terugkeren in de eredivisie. Komen we erachter of het niet een typische eerste divisie spits is.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie stap zeg! Nu nog een Nederlandse trainer en de Nederlandse enclave bij Toulouse is compleet.

Reuven Niemeier maakt waarschijnlijk ook een buitenlandse transfer: de middenvelder gaat naar Brescia. Excelsior is dan in een week tijd wel 3 belangrijke spelers kwijtgeraakt.
 

Bernardo

Well-known member
2,5 miljoen voor Dallinga. Wat een geld voor een speler met 1 jaar KKD in de benen en een 1-jarig contract.
 

Batigoal

Well-known member
Excelsior haalt Yassin Ayoub terug naar Nederland. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem helemaal was vergeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen gerucht meer, maar inmiddels bevestigd: Niels haalt broer Mike terug naar Kralingen!

Website-4-MvD.jpg
 

JMD

Well-known member
Adrian Fein komt naar Excelsior. Jeugdspeler van Bayern München, speelde ooit ook even bij PSV. Ik weet wel wie er zondag ineens kan voetballen... :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uit de honderden Feyenoord gerelateerde geruchten ook wat Excelsior gerelateerde geruchten. Hartjes, Taabouni, Slory en Benita worden alle vier gelinkt aan Excelsior. Goede kans dat er dus weer een Feyenoorder bij Excelsior speelt komend seizoen.
 

Hankie

Well-known member
Hartjes is rond met Excelsior. Benita laat nog op zich wachten ivm mogelijk vertrek Geertruida.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Joost

Well-known member
Ik ben wel benieuwd hoe Hartjes, die zowel fysiek als voetballend tekort kwam in de Eerste Divisie, het in de Eredivisie wel gaat redden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd hoe Hartjes, die zowel fysiek als voetballend tekort kwam in de Eerste Divisie, het in de Eredivisie wel gaat redden.
Deed hij het zo slecht bij Roda, ja? Dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik baseerde me met mijn vorige post op wat ik van hem in een eerder stadium bij Feyenoord heb gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond het zaterdag ook lang niet zo slecht. Krijg de indruk dat het een enorme laatbloeier is. Die indruk zal Feyenoord kennelijk ook wel hebben, want anders hadden ze wel aangestuurd op een permanent vertrek.
 

Joost

Well-known member
Deed hij het zo slecht bij Roda, ja? Dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik baseerde me met mijn vorige post op wat ik van hem in een eerder stadium bij Feyenoord heb gezien.
Misschien dat hij in een ander elftal beter draait maar in Kerkrade moest hij zorgen voor creativiteit en dat kwam er geen moment uit. Dat hij wel talent heeft is duidelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zat er al even aan te komen, maar nu is het dan ook officieel: Kik Pierie verruilt Ajax voor Excelsior. De verdediger, die afgelopen half jaar al op huurbasis uitkwam voor de Kralingers, tekent een contract voor twee seizoenen.

Dat is een knappe transfer van Excelsior. Volledig fit (en dat is ook de uitdaging) is die jongen een behoorlijke aanwinst.
 
Bovenaan