Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
Hoort dit topic eigenlijk niet gewoon in de Excelsior map te staan trouwens?

Sander Fischer keert overigens terug in Kralingen.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Nog een centrale verdediger voor Excelsior. Tobias Kleijweg (21), de lange en fysiek sterke speler van Excelsior Maassluis, tekende voor ??n seizoen.

tobiaskleijweg.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Weet jij wat van hem?

Heeft zich vrij goed ontwikkeld in elk geval. Paar jaar terug in het 2e was het nog niet veel met hem, maar daarna ondanks het nodige blessureleed toch doorgegroeid tot basisspeler in het eerste elftal. Dat zegt bij Excelsior Maassluis wel iets, omdat die ploeg bekend staat om de sterke defensie. Ook vorig seizoen weer de op ??n na minst gepasseerde achterhoede van de tweede divisie.

Tegenwoordig is de stap van de tweede divisie naar het betaalde voetbal niet meer zo groot, dus ik sluit niet uit dat hij van waarde kan zijn voor Excelsior. Heeft ergens wel iets weg van Mattheij, vond ik in de keren dat ik hem heb zien spelen.

Joszef Forever, fan van Excelsior Maassluis, zei vanmiddag dit: "aardige verdediger voor de 2e divisie. Ben wel benieuwd of hij de (sub)top 1e divisie aankan".

Leuk! Kijkt Joszef tegenwoordig weer vaker bij Maassluis dat jij weet? Meen me te herinneren dat hij daar destijds minder tijd voor had, in zijn laatste periode op dit forum. Als het tenminste dezelfde is.
 

Unregistere

Well-known member
Voormalig talent Kyle Ebecilio, die als jonkie van Feyenoord naar Arsenal vertrok, komt naar Excelsior. De 25-jarige middenvelder komt over van ADO Den Haag, waar hij op amateurbasis actief was. De cirkel is daarmee rond, want in de F-pupillen droeg hij al kortstondig het tenue van de Kralingers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk! Kijkt Joszef tegenwoordig weer vaker bij Maassluis dat jij weet? Meen me te herinneren dat hij daar destijds minder tijd voor had, in zijn laatste periode op dit forum. Als het tenminste dezelfde is.

Excuus voor het late antwoord. Ik zat dit weekend in Belgi? op een festival.

Joszef gaat inderdaad niet meer kijken bij Excelsior Maassluis. Maar hij leest alle wedstrijdverslagen, kijkt alle samenvattingen en ook de hele wedstrijden als die toevallig op FOX komt.


Excelsior heeft zich versterkt met Joel Zwarts. De aanvaller tekent voor 3 jaar. Goede versterking!
 

Unregistere

Well-known member
Ahmad Mendes Moreira, wiens contract bij FC Groningen niet werd verlengd, is op proef. De vleugelaanvaller, die na de winterstop voor Telstar speelde, is natuurlijk een bekende in de regio.

Ryan Koolwijk is er niet meer bij in de KKD. Hij gaat aan de slag bij AS Trenc?n.
 

Unregistere

Well-known member
Achie heeft de technische staf overtuigd. Hij tekende vandaag een contract voor twee seizoenen bij Excelsior. Wordt zijn derde 'Excelsior', want eerder kwam Mendes Moreira uit voor Excelsior '20 en Excelsior Maassluis.

Een andere aanvaller, Denis Mahmudov, wil graag weg en Excelsior heeft daar weinig moeite mee. Als daar iemand voor komt, is hij dus vertrokken. Bakte er in Rotterdam niets van.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Luigi Bruins was transfervrij na de degradatie van Excelsior, maar heeft nu toch met de club een overeenstemming bereikt om zijn contract met twee jaar te verlengen. :duim:

Voor Excelsior natuurlijk een uitstekende zaak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jongen van de club. Leek alleen niet helemaal te boteren met Moniz.
 

Unregistere

Well-known member
Moniz wilde bij zijn aantreden een soort 'schok' veroorzaken door openlijk de strijd aan te binden met bepalende spelers. Nu zal hij wel begrijpen dat hij Bruins heel goed kan gebruiken als hij wil meedoen om promotie.
 
Bovenaan