Even oefenen

Even oefenen

• Ja

Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

Stemmen: 16 69,6%

• Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Zal je net zien dat we net zo kut spelen als anders en dat het toch niet zozeer aan Daley Blind ligt dat het nergens op lijkt.

De Groene Scout

Well-known member
Nou, flinke ingreep hoor:

Cillessen,
Veltman, Bruma, Vlaar, Willems;
Wijnaldum, Strootman, Bazoer;
Promes, De Jong, Depay.

Max

Administrator
Forumleiding
AD kwam met een heel andere opstelling. Tete, Van Dijk en Van Aanholt met Bruma in de verdediging. Voorin Narsingh, Promes en Janssen. Verder Van Ginkel i.p.v. Strootman. Misschien dat Peterselie uitsluitsel kan geven.

Pascallovic

Well-known member
Heeft die Quincy Promes eigenlijk al een keer iets goed gedaan in zijn 10 interlands? Leuk dat ie het in Rusland schijnbaar goed doet, maar in Oranje voegt ie zo mogelijk nog minder toe dan Narsingh.

de waan

Well-known member
Heeft die Quincy Promes eigenlijk al een keer iets goed gedaan in zijn 10 interlands? Leuk dat ie het in Rusland schijnbaar goed doet, maar in Oranje voegt ie zo mogelijk nog minder toe dan Narsingh.
Waar die zijn enorme krediet aan te danken heeft is mij een compleet raadsel.

Pascallovic

Well-known member
Waar die zijn enorme krediet aan te danken heeft is mij een compleet raadsel.
Volgens mij wordt ie wel altijd gewisseld of is ie slechts invaller. Maar lees vaak berichten dat hij voor tientallen miljoenen naar een club uit de (sub)top van Europa zou vertrekken. Echter zie ik het gewoon niet bij hem waarom een club dat zou willen betalen en wat precies zijn toevoeging aan Oranje is, als MVP in Rusland.

PES5

Administrator
Forumleiding
Terwijl Narsingh naar mijn mening wel een aardige track-record heeft in Oranje.

Waar danken Tete en Bazoer hun uitnodiging eigenlijk aan?

Abubakari

Well-known member
Terwijl Narsingh naar mijn mening wel een aardige track-record heeft in Oranje.

Waar danken Tete en Bazoer hun uitnodiging eigenlijk aan?

Aan een sterk seizoen bij Ajax, toch? Al was bij Bazoer de laatste tijd sprake van de onvermijdelijke dip die jonge talenten krijgen, voor de rest heeft ie goed gespeeld dit seizoen. En Tete was de revelatie bij Ajax als rechtsback, dus waarom zou je ze niet selecteren, dit zijn spelers die we de komende jaren in Oranje gaan zien.

Maasveld

Well-known member
Tja, als middenvelder 18 keer scoren in de Russische competitie, dan vind ik het niet gek dat er wat clubs ge?nteresseerd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan