Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij heet toch ook Depay? Ik snap Jamel niet.

Hij wil niet meer bij die naam genoemd worden, omdat hij teveel shit heeft meegemaakt met zijn vader. Geen idee wat er precies voorgevallen is, maar als iemand herhaaldelijk die wens om die reden heeft uitgesproken, dan snap ik niet dat je hem een paar jaar later nog steeds stug bij zijn achternaam blijft noemen.
 

gevegt

Well-known member
Hij wil niet meer bij die naam genoemd worden, omdat hij teveel shit heeft meegemaakt met zijn vader. Geen idee wat er precies voorgevallen is, maar als iemand herhaaldelijk die wens om die reden heeft uitgesproken, dan snap ik niet dat je hem een paar jaar later nog steeds stug bij zijn achternaam blijft noemen.

Zijn vader heeft het gezin in de steek gelaten en meldde zich weer toen Memphis geld begon te verdienen. Dat weet Abu ook wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Had hij net als Wijnaldum en Snoyl wel voor zijn debuut kunnen regelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hij wil niet meer bij die naam genoemd worden, omdat hij teveel shit heeft meegemaakt met zijn vader. Geen idee wat er precies voorgevallen is, maar als iemand herhaaldelijk die wens om die reden heeft uitgesproken, dan snap ik niet dat je hem een paar jaar later nog steeds stug bij zijn achternaam blijft noemen.


Hij moet zich niet zo aanstellen, je kunt tegenwoordig heel simpel de naam van je moeder nemen dus het is gewoon een kwestie van luiheid dat hij het afwentelt op een ander. Hij is gewoon te verrot om er zelf iets aan te doen. Echt dramaqueen niveau dit.
 

Eef de Kip

Well-known member
H??rlijke wedstrijd voor Feyenoorders dit. Geen enkele van onze jongens speelt, dus we kunnen ongegeneerd iedereen afzeiken.

Hij maakt belangrijke doelpunten (ok?, dat is geen slechte eigenschap voor een aanvallende middenvelder), maar voetballend vond ik hem in de Europa League steeds de zwakste bij Ajax. Zodra hij een beetje tegenstand krijgt, is hij nergens. Hij gaat het dan ook absoluut niet redden buiten de eredivisie.

Ok?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben de laatste die hier gaat gillen dat Klaassen wereldtop is hoor maar om nou te roepen dat hij het buiten de eredivisie niet gaat redden vind ik nou ook weer een beetje de andere kant op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Je kent me toch? Neem het een beetje met een korreltje zout.

Ik ben het met Grim en Robben eens. Prima wedstrijd, met een zwak begin. Toen was met name het middenveld veel te slordig. Daarna ging het een stuk beter lopen en heb ik er bij momenten best van kunnen genieten.
 

Susa

New member
Vrijdag Sneijdertje in de basis en Davy op de bank.

Het zal dan vast kut gaan en dan kan Klaassen in de 2e de natie verlossen van Luxemburg en Wesley Sneijder....

Want het lijkt me duidelijk dat Luxemburg meer weerstand zal bieden dan die Elfenbeinekuste.
 

Jozsef

New member
Wat een plezier vanavond, zelfs bij bankzitters die niet mochten invallen. Bijna eng dit.

Nog enger: Een niet nader te benoemen seniormemberT heeft een heerlijk relaxed avondje beleeft in de voor hem toch altijd nerveuze Kuip.
Uitgenodigd door zijn zoon, prima plekken achter de Oranje dugout, echt bier, een laag teletoetergehalte (Kuip) en een vermakelijke wedstrijd. Top!
 

Mario

Well-known member
Nog enger: Een niet nader te benoemen seniormemberT heeft een heerlijk relaxed avondje beleeft in de voor hem toch altijd nerveuze Kuip.
Uitgenodigd door zijn zoon, prima plekken achter de Oranje dugout, echt bier, een laag teletoetergehalte (Kuip) en een vermakelijke wedstrijd. Top!

Ik was vanavond ook in de Kuip, aan de overkant op W. Prima plek, prima wedstrijd en idd goede sfeer. Vrijdag weer ...
 

Abubakari

Well-known member
Hij moet zich niet zo aanstellen, je kunt tegenwoordig heel simpel de naam van je moeder nemen dus het is gewoon een kwestie van luiheid dat hij het afwentelt op een ander. Hij is gewoon te verrot om er zelf iets aan te doen. Echt dramaqueen niveau dit.

Inderdaad, wat een jankerd is die Depay.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan