Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook al aangegeven dat ik het echt niet zie, waarom clubs voor hem tientallen miljoenen gaan bieden. Fantastische cijfers in Rusland, dus dan moet je wat kunnen. Maar als ik hem zie spelen is het niks.

Ik kan ook echt even geen betere en beschikbare optie op de vleugels bedenken trouwens. Het is toch erg mis in onze jeugdopleiding als je ziet wat wij aan creatievelingen hebben.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie goal.

Berghuis doet tenminste wel wat hij moet doen; voorzetten geven.
 

Bonehead

Well-known member
Dus beter dan Nederland.

Ik denk dat dit Nederland het heel moeilijk gaat krijgen tegen Bulgarije en ik zie ze ook niet 2x winnen van Wit-Rusland (Gerasimets Jr zal inmiddels wel meedoen)

Dus ik verwacht een minstens zo geweldige kwalificatie als bij het aanstaande EK.
 

Abubakari

Well-known member
Maar waarom dan wel verontwaardiging om een Berghuis of Depay of anderen?
Dat is niet mijn verontwaardiging, of wel? Ik ben over geen enkele geselecteerde verontwaardigt. Dus hoef ik denk ik ook geen antwoord op je vraag te geven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is niet mijn verontwaardiging, of wel? Ik ben over geen enkele geselecteerde verontwaardigt. Dus hoef ik denk ik ook geen antwoord op je vraag te geven.

Heb ik ook niet specifiek tegen jou, maar het beeld in NL en hier op het forum was dat wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo lang is ie toch niet geblesseerd geweest? En voor zijn blessure stond ie altijd in de basis.
Het zijn de enige wedstrijden die hij na de winterstop gespeeld heeft. Was iets eerder fit, na speelronde 29 of zo, maar Frank vond het achterin goed staan en wilde de boel die overhoop gooien. Tete daarna 1x mogen invallen tegen FC Utrecht als centrale verdediger en tegen FC Twente gestart als linksback. Nee, dan vind ik niet dat je nu albij Oranje als rechtsback hoort. Die reputatie heeft ie nog niet na een half jaar goed spel bij Ajax.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Los daarvan vind ik Tete wel echt een goede speler trouwens.

Maar wat hebben we momenteel allemaal in de aanbieding?

Welke 23 zijn momenteel echt het beste?
 

gevegt

Well-known member
Los daarvan vind ik Tete wel echt een goede speler trouwens.
Het eerste half uur was hij dramatisch slecht. Daarna werd het iets beter, net als bij de meesten anderen, wat eerder aan de tegenstander ligt dan aan het eigen spel.
 

Pascallovic

Well-known member
Lewandowski had ik meer van verwacht trouwens. Maakt niet de juiste keuzes en qua handelingssnelheid ook nog niet top.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat gaan die Polen trouwens op dat EK doen? Gewoon en gezellig teamuitje of zo, voor het voetbal hoeven ze er niet heen te gaan. Wat een drama-ploeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij die grote kans van Milik zie je ook echt de zwakte van Willems. Hij staat veel te hoog. Gokt erop dat Tete daar wel uitkomt en moet dan als een gek terug. Die fout maakte Emanuelson ook vaak als linksback. Veel te offensief.

Als verdediger moet je er altijd vanuitgaan dat je teamgenoot het kopduel verliest, zodat je achter de bal bent.
 

Batigoal

Well-known member
Is Pieters geblesseerd? Dat is met afstand de beste Nederlandse verdediger op dit moment. Willems kan echt niet meer sinds zijn blessure. Dan inderdaad liever Van Aanholt erin.

Berghuis valt me trouwens niet tegen voor iemand die nooit speelt. Het lijkt goed te klikken met Janssen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan