Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Aan een sterk seizoen bij Ajax, toch? Al was bij Bazoer de laatste tijd sprake van de onvermijdelijke dip die jonge talenten krijgen, voor de rest heeft ie goed gespeeld dit seizoen. En Tete was de revelatie bij Ajax als rechtsback, dus waarom zou je ze niet selecteren, dit zijn spelers die we de komende jaren in Oranje gaan zien.

Tete heeft toch gewoon al 3 maanden niet echt meer gespeeld? Dan vind ik het raar dat hij er nu bijzit. En Bazoer is nu ook niet echt in vorm.

Jammer dat Van Aanholt geen kans krijgt. Dat is nu echt iemand die een goed seizoen heeft gedraaid.
 

Abubakari

Well-known member
Selecteer je de spelers die de vorm van de dag hebben of selecteer je de beste spelers? En dan nog zijn er nogal wat afwezigen, dus zo heel raar vind ik het niet dat Bazoer en Tete (die in het slot van de competitie weer speelde) geselecteerd zijn. Ook omdat ze normaal gesproken deel uit gaan maken van het nieuwe Oranje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Selecteer je de spelers die de vorm van de dag hebben of selecteer je de beste spelers? En dan nog zijn er nogal wat afwezigen, dus zo heel raar vind ik het niet dat Bazoer en Tete (die in het slot van de competitie weer speelde) geselecteerd zijn. Ook omdat ze normaal gesproken deel uit gaan maken van het nieuwe Oranje.

Maar waarom dan wel verontwaardiging om een Berghuis of Depay of anderen? Dat zijn dan toch ook gewoon de beste spelers? Ik kan namelijk geen betere en fitte vleugelspitsen bedenken.. En dan is Van Persie nog altijd beter dan Luuk de Jong en Vincent Janssen.

Is Clasie geselecteerd trouwens?

Wat vind jij kwalitatief de beste 23 van Nederland? Even zonder vorm etc?
 

Pascallovic

Well-known member
Wat natuurlijk belachelijk is, is dat tegenwoordig iedereen zo makkelijk kan afzeggen. Bijvoorbeeld een Berghuis, Tete en Bazoer zouden er nooit bij mogen zitten kijkend naar hun speeltijd/vorm bij hun clubs in de afgelopen periode. Tete 1x basis en 1x invaller na de winterstop is lachwekkend dat je dan mee mag. Maar ja waren Karsdorp en Janmaat wel overtuigend?

5e aanvoerder ook in 5 wedstrijden. Het zegt ook wel iets over de duiventil dat Oranje tegenwoordig is. Geen idee of het aan Blind ligt, maar het zou niet moeten mogen. Bouwen aan een elftal richting de WK-kwalificatie zie ik niet gebeuren. Elke keer is de tactiek of opstelling anders. Je begint zonder enige vastigheid in september.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar zit ik ook een beetje mee. Het is echt los zand en de discipline die er onder Van Gaal was, is op alle vlakken verdwenen. En juist die discipline bezorgde ons resultaten, want de pure kwaliteit is er al een tijdje veel minder.
 

fr-keff

Active member
Is er maar ook 1 iemand op Blind en Van Oostveen na die denkt dat Oranje zich gaat plaatsen voor het WK? Ik heb trouwens geen idee met wie we in de poule zitten. Alleen dat er begonnen gaat worden uit bij Zweden en dat is al lastig genoeg op deze manier.
 

Pascallovic

Well-known member
Is er maar ook 1 iemand op Blind en Van Oostveen na die denkt dat Oranje zich gaat plaatsen voor het WK? Ik heb trouwens geen idee met wie we in de poule zitten. Alleen dat er begonnen gaat worden uit bij Zweden en dat is al lastig genoeg op deze manier.
We zitten ook nog bij Frankrijk, dus die ga je al voor moeten laten.
 

JMD

Well-known member
We zitten ook nog bij Frankrijk, dus die ga je al voor moeten laten.
Een voordeel is dat Zlatan naw na het EK gaat stoppen met interlandvoetbal. Ik wil niet zover gaan dat Zweden alleen maar Zlatan heeft, maar dat is wel een heel belangrijke speler.
 

fr-keff

Active member
We zitten ook nog bij Frankrijk, dus die ga je al voor moeten laten.

Zie dat de loting pas een paar dagen geleden was. Op dit moment zeg ik dat Nederland op nummer 3 zal eindigen. Is dat genoeg? (Geen idee hoeveel landen naar het volgende WK gaan)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Goed schot van Janssen! Die Promes moet daar toch op snelheid voorlangs snijden trouwens?
 

JMD

Well-known member
Wat natuurlijk belachelijk is, is dat tegenwoordig iedereen zo makkelijk kan afzeggen.
Is volgens mij altijd al geweest... Cruijff deed dat begin jaren '70 al...

Wat zou je er aan kunnen doen? Als de clubdokter zegt dat een speler geblesseerd is sta je als BC machteloos.
 

JMD

Well-known member
Zie dat de loting pas een paar dagen geleden was. Op dit moment zeg ik dat Nederland op nummer 3 zal eindigen. Is dat genoeg? (Geen idee hoeveel landen naar het volgende WK gaan)

Huh? De loting was vorige zomer al, in juli...

Nee, 3e is niet genoeg. De nummers 1 gaan, de zwakste nummer 2 valt af en de 8 andere nummers 2 spelen een playoffduel.
In totaal dus 13 plaatsen (+ Rusland natuurlijk)
 

Pascallovic

Well-known member
Zie dat de loting pas een paar dagen geleden was. Op dit moment zeg ik dat Nederland op nummer 3 zal eindigen. Is dat genoeg? (Geen idee hoeveel landen naar het volgende WK gaan)

Loting is al heel lang bekend hoor en niet een paar dagen geleden. Als je 2e wordt moet je barrage wedstrijden spelen.
 

Bonehead

Well-known member
Een voordeel is dat Zlatan naw na het EK gaat stoppen met interlandvoetbal. Ik wil niet zover gaan dat Zweden alleen maar Zlatan heeft, maar dat is wel een heel belangrijke speler.

Zonder Zlatan Ibrahimovic zakt het niveau van Zweden behoorlijk. Dan blijft een niveautje IJsland over....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kan iemand Willems vertellen dat hij steeds 20 meter te diep begint?

Verder komen ze er nu drie keer prima uit, maar is er voorin weinig stootkracht.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat is die Promes slecht en langzaam.
Ik heb ook al aangegeven dat ik het echt niet zie, waarom clubs voor hem tientallen miljoenen gaan bieden. Fantastische cijfers in Rusland, dus dan moet je wat kunnen. Maar als ik hem zie spelen is het niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan