Even oefenen

Abubakari

Well-known member
Ik ook en dan De Boer snel oprotten en Koeman weer terug.
Want als de Boer weg gaat is het zeker dat Koeman terug komt?

Sowieso vrij sneu en triest om te hopen dat Nederland er snel uit ligt. Nu ben jij sowieso het prototype Nederlander wat over alles klaagt, alles altijd beter weet en zeer negatief is, maar dan nog.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Boer is alleen bij een club waar een blinde 96 jarige oma ook kampioen zou worden succesvol geweest. Daarna drama in Milaan, Londen en Atlanta. En als beloning werd hij bondscoach van Oranje. Is puur en alleen op naam en de successen bij Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
De Boer is alleen bij een club waar een blinde 96 jarige oma ook kampioen zou worden succesvol geweest. Daarna drama in Milaan, Londen en Atlanta. En als beloning werd hij bondscoach van Oranje. Is puur en alleen op naam en de successen bij Ajax.
Hoho, ik zeg nergens dat erka de Boer een prima BC moet vinden, ik ben er immers zelf ook niet blij mee om dezelfde reden die jij hierboven noemt (en omdat de laatste 2 jaar de Boer bij Ajax het saaiste Ajax voetbal in alle tijd dat ik Ajacied ben opleverde), maar dat is voor mij geen reden te hopen dat Oranje er snel uit ligt.
 

Mario

Well-known member
Er was op dat moment ook niet echt een alternatief, maar toch geef ik hem het voordeel van de twijfel. Wellicht past deze job wel bij hem. Het is echter niet zo dat ik dan maar hoop dat Oranje er snel uit ligt, want daar schieten we niets mee op. Laten we hopen op wat rust rond Oranje de komende tijd. We moeten ook nog naar het WK, en nee, Koeman komt niet terug.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er was op dat moment ook niet echt een alternatief, maar toch geef ik hem het voordeel van de twijfel. Wellicht past deze job wel bij hem. Het is echter niet zo dat ik dan maar hoop dat Oranje er snel uit ligt, want daar schieten we niets mee op. Laten we hopen op wat rust rond Oranje de komende tijd. We moeten ook nog naar het WK, en nee, Koeman komt niet terug.

Ik had Dwight Lodeweges laten zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Oranje ver komt. Wensen dat ze er vroeg uit liggen gaat nogal ver vind ik. Hups Oranje!

Ik ook. Ik vind Frank de Boer echt helemaal niets. In alle opzichten niet. Maar ik hoop heel erg dat we kampioen worden.
 

Mario

Well-known member
Het is toch hetzelfde als bij je club? Ook al ben ik geen fan van de trainer, je hoopt toch op het kampioenschap.
 
Bovenaan