Even oefenen

PES5

Administrator
Forumleiding
2e helft prima.

Ik ben er wel uit voor de komende tijd:

Bijlow

Dumfries
De Vrij
Botman
Wijndal

Klaassen
Wijnaldum
F. de Jong

Stengs
Malen
Memphis

Als De Ligt weer terugkomt, kan hij erin.

Dan heb je nog wissels als Blind, Vd Beek, Gakpo of Gravenberch.

De rest snel afscheid van nemen. Die Luuk de Jong doet ook pijn aan de ogen. Wat een hark.

Hateboer moet je lekker laten naturaliseren tot IJslander.
 

erka

Well-known member
Maar wel eens met Marinos. Aanvallend echt veel te weinig kwaliteit. Rest heb je nog wel keus.
 

erka

Well-known member
Joël Veltman - 4,5: misschien wel dé vraag van de avond: op basis waarvan verdient Veltman een basisplaats in het Nederlands elftal? De verdediger van Brighton dekte niet door op Álvaro Morata en bleef keurig op anderhalve meter van doelpuntenmaker Sergio Canales. Herstelde zich vervolgens nog redelijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk Hateboer nog lager verwacht, maar die kreeg nog een 5.
 

gevegt

Well-known member
Joël Veltman - 4,5: misschien wel dé vraag van de avond: op basis waarvan verdient Veltman een basisplaats in het Nederlands elftal? De verdediger van Brighton dekte niet door op Álvaro Morata en bleef keurig op anderhalve meter van doelpuntenmaker Sergio Canales. Herstelde zich vervolgens nog redelijk.

Doe niet zo naïef.
 

erka

Well-known member
Ik had eigenlijk Hateboer nog lager verwacht, maar die kreeg nog een 5.

Klopt was ook dramatisch. Volgens mij moet je hem rechts op middenveld zetten en anders beter op de bank.

Memphis kreeg een 4 trouwens
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Terecht. Wat deed Memphis bij die reuzenkans? Wat een dwaas. Kijk, Luuk de Jong kan gewoon niet beter, maar Memphis moet toch wel ietsje beter kunnen.

Je moet gewoon stoppen met jongens als Hateboer, Veltman, Berghuis en Bizot.

Neem dan maar wat jongere gasten mee die wel potentie hebben en waar de piek wat hoger kan liggen, zoals Gakpo, Gravenberch, Botman, Boadu, Bakker of Malacia.

De beide backs liggen hopelijk wel vast voor de komende tijd. Die moet je nu niet meer wisselen.

Overigens was de aanval ook onder Koeman al een zorgenkindje. Niet voor niets dat jongens als Babel, Bergwijn en Promes nooit echt leverden, maar toch altijd weer werden opgesteld.
 

Joost

Well-known member
Luuk de Jong hoort er gewoon bij. Die ligt goed in de groep en kan vooral altijd iets brengen als het nodig is op een eindtoernooi.
 

Abubakari

Well-known member
Joël Veltman - 4,5: misschien wel dé vraag van de avond: op basis waarvan verdient Veltman een basisplaats in het Nederlands elftal? De verdediger van Brighton dekte niet door op Álvaro Morata en bleef keurig op anderhalve meter van doelpuntenmaker Sergio Canales. Herstelde zich vervolgens nog redelijk.
Gokje, AD?

Kijk, ik beweer niet dat Veltman vanavond goed speelde, zou ook raar zijn, ik heb niet eens gekeken. Ook niet dat ie bij de beste 5 verdedigers van Europa hoort. Maar wel dat ie gewoon niet zo slecht is als hij door sommige hier altijd neer wordt gezet. Zeker in zijn laatste anderhalf seizoen bij Ajax gewoon een prima degelijke verdediger.
Niet meer, maar ook zeker niet minder.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Luuk de Jong hoort er gewoon bij. Die ligt goed in de groep en kan vooral altijd iets brengen als het nodig is op een eindtoernooi.
Zeker, hij bracht nu ook een heleboel frustratie bij die niet te missen kans in de laatste minuten.
 
Bovenaan