Dat was omdat Ibrahimovic dat toestond natuurlijk.Had vorige week Ibrahimovic nog in zijn zak zitten tijdens de Europa League.
Dat was omdat Ibrahimovic dat toestond natuurlijk.Had vorige week Ibrahimovic nog in zijn zak zitten tijdens de Europa League.
Tja, het is nu niet dat de alternatieven heel veel beter zijn.Je verwacht het niet, maar Sven Botman is bij Oranje.
Dat is ook puur voor het Oranjegevoel. Even met 4-0 en 5-0 winnen van Schotland en Georgië en het hele land krijgt Oranje-koorts en denkt dat we echt goed zijn.Als je tegen Portugal in Schotland oefent weet je tenminste waar je staat. Dit is lafjes.
Je moet de laatste wedstrijd voor het EK toch met 1-2 van Bulgarije verliezen?
Nee, ik wil dat Oranje Europees kampioen wordt. Maar ik zie nu dat je dan eerst met 1-2 van Bulgarije moet verliezen en daarna nog met 2-0 van Roemenië moet winnen.Nee, jij bedoelt dat we met klinkende cijfers moeten winnen van Hongarije, maar Arjen Robben vlak voor het toernooi geblesseerd uitvalt? Dat laatste moet haalbaar zijn.
John Fleck vertoonde geen symptomen, maar werd dinsdag wel positief getest. David Marshall, Grant Hanley, John McGinn, Che Adams, Stephen O'Donnell en Nathan Patterson zijn in de afgelopen dagen in direct contact met de middenvelder geweest en zullen daarom ook niet in actie komen tegen Oranje.
Mooi he. Maar wel lekker 7 middenvelders meenemen terwijl je er maximaal 3 opstelt.Karsdorp niet mee naar het EK omdat De Boer voor hem eigenlijk alleen een rol in een 5-3-2 systeem weggelegd ziet... Dus oefenen we vanavond in een 5-3-2 systeem.
Ik hoop dat ze de eerste ronde er kansloos uitvliegen.