Bernardo
Well-known member
Kansloze.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kansloze.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
erka Swart.Kansloze.
Ze zingen het al mee alsof het een begrafenis is.
Hup SCHOTLAND
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb helemaal niets met dit team en irriteer mij zeer aan aardig wat spelers door hun houding en opmerkingen buiten het veld.Sowieso vrij sneu en triest om te hopen dat Nederland er snel uit ligt.
Fredje GrimIk had Dwight Lodeweges laten zitten.
Ik heb helemaal niets met dit team en irriteer mij zeer aan aardig wat spelers door hun houding en opmerkingen buiten het veld.
Nog even aan het kijken welk land ik ga supporteren dit jaar.
Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.Ik heb helemaal niets met dit team en irriteer mij zeer aan aardig wat spelers door hun houding en opmerkingen buiten het veld.
Nog even aan het kijken welk land ik ga supporteren dit jaar.
Dat was onder Koeman ook al.
Wat postte je ook alweer na 2 wedstrijden over die 3x3 basketballers?😀Het interesseert me ook geen fuck wat Abu ervan vindt, ik heb niks met dit team, met de trainer en hoop dat ze er heel snel uitliggen en daarnaast ben ik zeer positief over de kansen op de Olympische Spelen voor Nederland, over de prestaties van Ajax in Europa, over Erik ten Hag en over Emmen, dus dat valt allemaal best mee.
Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.
Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀
Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬
Wat postte je ook alweer na 2 wedstrijden over die 3x3 basketballers?😀
Er hoeft maar iets mis te gaan of je legt ze op het hakblok en bent alweer ubernegatief.
Ik voelde mij aangesproken door je tekst, vandaar mijn reactie.Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.
Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀
Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬