Even oefenen

SanMark.

Well-known member
Sowieso vrij sneu en triest om te hopen dat Nederland er snel uit ligt.
Ik heb helemaal niets met dit team en irriteer mij zeer aan aardig wat spelers door hun houding en opmerkingen buiten het veld.

Nog even aan het kijken welk land ik ga supporteren dit jaar.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb helemaal niets met dit team en irriteer mij zeer aan aardig wat spelers door hun houding en opmerkingen buiten het veld.

Nog even aan het kijken welk land ik ga supporteren dit jaar.
Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.
Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀

Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬
 

erka

Well-known member
Het interesseert me ook geen fuck wat Abu ervan vindt, ik heb niks met dit team, met de trainer en hoop dat ze er heel snel uitliggen en daarnaast ben ik zeer positief over de kansen op de Olympische Spelen voor Nederland, over de prestaties van Ajax in Europa, over Erik ten Hag en over Emmen, dus dat valt allemaal best mee.
 

Abubakari

Well-known member
Het interesseert me ook geen fuck wat Abu ervan vindt, ik heb niks met dit team, met de trainer en hoop dat ze er heel snel uitliggen en daarnaast ben ik zeer positief over de kansen op de Olympische Spelen voor Nederland, over de prestaties van Ajax in Europa, over Erik ten Hag en over Emmen, dus dat valt allemaal best mee.
Wat postte je ook alweer na 2 wedstrijden over die 3x3 basketballers?😀
Er hoeft maar iets mis te gaan of je legt ze op het hakblok en bent alweer ubernegatief.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.
Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀

Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬

Ik dacht eerder aan Turkije.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Wat postte je ook alweer na 2 wedstrijden over die 3x3 basketballers?😀
Er hoeft maar iets mis te gaan of je legt ze op het hakblok en bent alweer ubernegatief.

Ja, die hadden de eerste twee wedstrijden verloren als nummer 3 van de wereld. Ik zei toen dat ze er niks van bakten. Dat was lichtelijk overdreven en dat heb ik toen ook al toegegeven.

Wat heb jij toch een kutleven dat je steeds anderen probeert de les te lezen. Je kon wel een leraar zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Nee erka, ik vind het allemaal prima hoor, maar ik erger me wel eens aan dat overdreven negativisme zoals uitbundig juichen als de Schotten scoren en hopen dat ze er snel uit liggen, vind ik sneu. En daar geef ik dan mijn mening over, dat is wat je op een forum doet. Jij ook, en jij bent ook geen leraar.
 

Abubakari

Well-known member
Typische oefenwedstrijd trouwens, normaal post ik nooit onder het voetbal, zegt genoeg dat ik dat nu wel doe. Oefenpotjes blijven surrogaat. 😴
 

SanMark.

Well-known member
Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that.
Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀

Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬
Ik voelde mij aangesproken door je tekst, vandaar mijn reactie.

En misschien begin ik er nog wel eens over.
 
Bovenaan