Excuses aanvaard.Sorry!
Waarom niet?2-1,niet te geloven zeg
Excuses aanvaard.
Waarom niet?
Fraaie gelijkmaker en ook prima afgemaakt door Depay bij de 2-1.
Er zit duidelijk weer meer lijn in.
Volgens mij worden alle interlands van Koeman voorlopig gekenmerkt door 1 belabberde helft en een aardige helft per wedstrijd. Afhankelijk van welke helft je ziet kun je twijfelen of er een lijn in zit. Voor rust leek het helemaal nergens op en ging alles tactisch mis. Na rust ging het met een ander middenveld beter.Fraaie gelijkmaker en ook prima afgemaakt door Depay bij de 2-1.
Volgens mij worden alle interlands van Koeman voorlopig gekenmerkt door 1 belabberde helft en een aardige helft per wedstrijd. Afhankelijk van welke helft je ziet kun je twijfelen of er een lijn in zit. Voor rust leek het helemaal nergens op en ging alles tactisch mis. Na rust ging het met een ander middenveld beter.
Hij kwam minstens driemaal in scoringspositie, trof eenmaal de keeper en twee keer over. Heb 'm afgelopen week nog zien schitteren bij Club Brugge bij Zulte-Waregem (waar Brugge behoorlijk instortte nadat hij gewisseld werd). Hij zal zijn eerste goal voor Oranje moeten maken en dan komt hij echt los.Nog wel een dingetje natuurlijk...
Ruud Vormer als meest aanvallende middenvelder wat vinden we daarvan ?
Daar zou ik ook voor gaan. Wel in een 5-3-2 formatie zonder Blind.Wijnaldum en Strootman dus lekker laten banken en spelen met de Jong, Vormer en Pr?pper.
Daar zou ik ook voor gaan. Wel in een 5-3-2 formatie zonder Blind.