Even oefenen

Joost

Well-known member
Fraaie gelijkmaker en ook prima afgemaakt door Depay bij de 2-1.

Er zit duidelijk weer meer lijn in.
 

JMD

Well-known member
Fraaie gelijkmaker en ook prima afgemaakt door Depay bij de 2-1.

Er zit duidelijk weer meer lijn in.

Sowieso heb ik het idee dat we 'het laagste punt' gehad hebben. Meer lijn in de organisatie, maar simpelweg ook betere spelers. Als je kijkt waar de spelers van Oranje spelen komen die langzaamaan toch weer bij betere clubs te spelen en hebben we een flink aantal jonge talenten (De Ligt, Vd Beek, Bergwijn, F. de Jong) die het in zich hebben om de komende 10-15 jaar het gezicht van Oranje te gaan worden en ook in de top kunnen komen te spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Lekker de spelers van Ajax en PSV opstellen aangevuld met een Depay de Vrij , Tete en nog een enkele speler uit het buitenland.
 

Susa

New member
Nog wel een dingetje natuurlijk...

Ruud Vormer als meest aanvallende middenvelder wat vinden we daarvan ?
 

Pascallovic

Well-known member
Fraaie gelijkmaker en ook prima afgemaakt door Depay bij de 2-1.

Er zit duidelijk weer meer lijn in.
Volgens mij worden alle interlands van Koeman voorlopig gekenmerkt door 1 belabberde helft en een aardige helft per wedstrijd. Afhankelijk van welke helft je ziet kun je twijfelen of er een lijn in zit. Voor rust leek het helemaal nergens op en ging alles tactisch mis. Na rust ging het met een ander middenveld beter.
 

Joost

Well-known member
Volgens mij worden alle interlands van Koeman voorlopig gekenmerkt door 1 belabberde helft en een aardige helft per wedstrijd. Afhankelijk van welke helft je ziet kun je twijfelen of er een lijn in zit. Voor rust leek het helemaal nergens op en ging alles tactisch mis. Na rust ging het met een ander middenveld beter.

Ik bekijk het graag positief (en heb alleen de laatste 20 minuten gezien). Ondanks de zwakke helft wordt er wel gewonnen van een ploeg die naar het WK mocht. In de periode die ik zag had er ook wel vaker dan 2 keer gescoord kunnen worden.

Nog wel een dingetje natuurlijk...

Ruud Vormer als meest aanvallende middenvelder wat vinden we daarvan ?
Hij kwam minstens driemaal in scoringspositie, trof eenmaal de keeper en twee keer over. Heb 'm afgelopen week nog zien schitteren bij Club Brugge bij Zulte-Waregem (waar Brugge behoorlijk instortte nadat hij gewisseld werd). Hij zal zijn eerste goal voor Oranje moeten maken en dan komt hij echt los.
 

Hankie

Well-known member
Pfoe wat was de Jong goed, alleen irritant dat de commentator elke keer zijn voornaam erbij noemt.

Ik zie de as wel heel goed staat voor de toekomst Cillisen, VanDijk, De Ligt, De Jong en Depay. Daaromheen nog wat andere talenten en waterdragers.
 
Bovenaan