Abubakari
Well-known member
Niet je mening als feit presenteren, dat doen ze in de Randstad.
Frenkie de Jong in de voorselectie van Oranje, belachelijk.
Niet je mening als feit presenteren, dat doen ze in de Randstad.
Frenkie de Jong in de voorselectie van Oranje, belachelijk.
Jij komt zeker uit de randstad?
Sneijder lui?
Iedere leek ziet dat De Jong moet ?komen? vanuit de defensieve middenveld positie en vanuit daar kan opschuiven. Beetje de Pirlo rol om het zo maar te zeggen.
Blijf dus staan dat je nog steeds een aanvallende middenvelder a la Sneijder/Van Der Vaart mist en gaat missen straks
Waarom zou het of of moeten zijn? Ik zie De Jong veel meer als een verbindingsspeler zoals bijvoorbeeld Cocu dat ook was. In 2006 kon je mooi zien wat er gebeurt als je van dat soort spelers de meest vooruitgeschoven middenvelders maakt (toen Van Bommel en Cocu met Sneijder erachter), namelijk spitsen die verzuipen.
Je begon je oproep dus om een offensieve speler, niet om een klassieke 10.
Qua type lijken me Cocu en zeker van Bommel totaal niet te vergelijken met Frenkie de Jong als ik eerlijk ben. Frenkie brengt zo gruwelijk veel voetbal in je ploeg...
Voor mij is een nummer 10 een offensieve speler.
Ging er ook ook niet om om ze met elkaar te vergelijken maar om aan te geven hoe de aanpak destijds mislukte.
De Jong moet je opstellen als 6 of 8. Als eerste schakel in de opbouw na de verdediging.
Waarom? Omdat hij altijd opendraait en daarmee meteen het spel versnelt. Zoals Iniesta. Wijnaldum kan dat niet. Die kun je er wel naast zetten voor loopwerk.
De Jong moet je opstellen als 6 of 8. Als eerste schakel in de opbouw na de verdediging.
Waarom? Omdat hij altijd opendraait en daarmee meteen het spel versnelt. Zoals Iniesta. Wijnaldum kan dat niet. Die kun je er wel naast zetten voor loopwerk.
Misschien er dan even bij vermelden voortaan. Gangbare definitie is een stuk breder. Maar ik zal er mentaal notitie van maken.
Wat dat betreft is het wel zonde dat Jethro Willems zich niet heeft doorontwikkeld. Die had die positie perfect kunnen invullen.Kan ook. Linksback is de enige positie waar ik over twijfel. Het moet in elk geval iemand zijn met snelheid, aangezien hij tegen Mbappe speelt. Daar is Blind niet geschikt voor. Los van het feit dat hij het na gisteren niet verdiend om te spelen.
Wat dat betreft is het wel zonde dat Jethro Willems zich niet heeft doorontwikkeld. Die had die positie perfect kunnen invullen.
Wijnaldum komt bij Oranje om uit te rusten. Die gaat echt niet zoveel lopen.
Haha die bal van Vormer, zie hem nu pas.
Die Feyenoorder die er geen kut van kan.
V?rmer?