Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb veel schriftjes, zal het niet ontkennen, maar nee, ik heb geen ESF-schriftje... ;)

Maar wel een agenda. Jou was het vast niet overkomen om zoals mij een vergadering op die datum in te plannen.
 

JMD

Well-known member
Maar wel een agenda. Jou was het vast niet overkomen om zoals mij een vergadering op die datum in te plannen.
Als ik iets echt belangrijk vind gebeurt dat niet nee, maar het ESF vind ik niet echt belangrijk. Leuk om te zien (en het af te kraken hier), maar ik blijf er absoluut niet voor thuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat festival duurt iets van 3 dagen en telkens 3 uur lang. Heb jij zo'n lange vergadering?

Ik mis alleen de donderdag. De zaterdag is er sowieso geen eredivisievoetbal en dinsdag is de training op tijd afgelopen.
 

DeMaster

Active member
Roemeni? stuurt een lekker wijf...

https://m.youtube.com/watch?v=QpFdUoMjf3w


Alleen leuk om naar te kijken

Deze Roemeense dus.:duim:

latest
 

De Wolf

Well-known member
Lekkere rel. Oekra?ne wordt mogelijk in de toekomst uitgesloten wanneer ze De deelnemer van Rusland niet toelaten.
 

Mario

Well-known member
Goed idee, meteen maar heel Oost Europa uitsluiten. Kan alles weer terug naar ??n show van anderhalf uur op de zaterdagavond.
 

Pascallovic

Well-known member
Lekkere rel. Oekra?ne wordt mogelijk in de toekomst uitgesloten wanneer ze De deelnemer van Rusland niet toelaten.
Zeuren dat het festival misbruikt wordt voor politiek, terwijl de winnaar van vorig jaar juist won door een politiek liedje en vanwege politieke omstandigheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan