Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Vanavond begint de freakshow weer, niet vergeten in te schakelen. Ik heb Douwe Bob een keer ontmoet, goede gast.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zitten we straks allemaal weer klaar voor de jaarlijkse DVK-Songfestival afzeik traditie? Ikke wel!


Hup Douwe!!
 

Mario

Well-known member
Hoeveel landen doen er mee en wanneer komt Douwe Egbert?

Vanaf 21:00 uur. Geen idee hoeveel landen er meedoen, maar dat zijn er heel wat in Oost Europa tegenwoordig. Ook Australie en Israel doen mee, de wat meer bekendere Europese landen.
 

JMD

Well-known member
Hoeveel landen doen er mee en wanneer komt Douwe Egbert?

Douwe als 6e geloof ik, en er doen er 20 mee ofzo vanavond.

Nieuw stemsysteem trouwens, vanaf dit jaar stemmen zowel de vakjury als het publiek en geven ze beide punten.
 

De Wolf

Well-known member
Douwe als 6e geloof ik, en er doen er 20 mee ofzo vanavond.

Nieuw stemsysteem trouwens, vanaf dit jaar stemmen zowel de vakjury als het publiek en geven ze beide punten.

Of dat nu een verbetering is. Rusland stemt op Armenie omdat toevallig iemand zijn vrouw daar vandaan komt.
 

Mario

Well-known member
Ik ben ook benieuwd hoeveel punten Griekenland en Cyprus elkaar dit jaar zullen geven ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Douwe als 6e geloof ik, en er doen er 20 mee ofzo vanavond.

Nieuw stemsysteem trouwens, vanaf dit jaar stemmen zowel de vakjury als het publiek en geven ze beide punten.

Er was toch al een vakjury vorig jaar?
 

JMD

Well-known member
Er was toch al een vakjury vorig jaar?

Nee, de stemmen van elk land kwamen van een combi vakjury/publiek. Dat is langer. Vanaf dit jaar zijn er punten van zowel vakjury als publiek. Sterker nog: zaterdag worden eerst de vakjury's behandeld bij de puntentelling, en daarna de televoting
 

Miramar

Well-known member
Hebben de homo's van De Voetbalkantine een favoriet? De voorstukjes beloven niet veel soeps...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan