Fabian
Active member
Ik heb van de naam Douwe Bob gehoord, maar dan houdt het ook op. Hits of nummers van ken ik niet.
Dan waarom het oordeel C-artiest? Valt iedereen die je niet kent in die categorie?
Ik heb van de naam Douwe Bob gehoord, maar dan houdt het ook op. Hits of nummers van ken ik niet.
In Nederland wel. Of je nu goed of slecht bent, ken ik de artiest en het genre. Hoef ik het niet mooi te vinden, maar ik weet wel wie wat een beetje uitbrengt.Dan waarom het oordeel C-artiest? Valt iedereen die je niet kent in die categorie?
In Nederland wel. Of je nu goed of slecht bent, ken ik de artiest en het genre. Hoef ik het niet mooi te vinden, maar ik weet wel wie wat een beetje uitbrengt.
Als je Douwe Bob zijn muziek niet kent, wellicht dat je dat gegeven iets overschat.
Dat spreekt eerder voor hem dan tegen hem.Dat ie amper een hit gehad heeft en het gros van Nederland ook geen nummers van hem kent zal ook wel aan mij liggen dan.
Douwe Bob niet kennen Is toch echt jou fout hoor. Prima artiest. Zeker geen C artiest.Dat ie amper een hit gehad heeft en het gros van Nederland ook geen nummers van hem kent zal ook wel aan mij liggen dan.
Ik heb hem vorige maand nog live gezien. Prima showtje, lekkere sound. Zeg ik als leek dan.
We gaan gelukkig op dezelfde voet verder als met Anouk en de Common Linnits. We sturen een kwalitatief goed nummer maar wel een nummer dat net iets mist om echt kanshebber te zijn op een overwinning.
Mee eens. Het rare is echter: als Europa niet aan de wereld had willen laten zien hoe ruimdenkend ze zijn, hadden ze niet massaal op dat in muzikaal opzicht gedrocht van een nummer van Conchita Worst gestemd, en hadden we hem dat jaar wel degelijk gewonnen met een 'nummer dat net iets mist'...