Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Dan waarom het oordeel C-artiest? Valt iedereen die je niet kent in die categorie?
In Nederland wel. Of je nu goed of slecht bent, ken ik de artiest en het genre. Hoef ik het niet mooi te vinden, maar ik weet wel wie wat een beetje uitbrengt.
 

Mario

Well-known member
Ik heb hem een paar maanden geleden live gezien in het Walhalla theater in Rotterdam tijdens de 6 strings sessions van Joris Lutz. Toen deed hij een mooie cover van Johnny Cash. Prima zanger, maar men gaat wel voor safe door weer terug te vallen op country.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Douwe Bob is best ok?. Maak er een goede act van en je kunt de finale halen.

Ik zag gister echter ene OIJ optreden bij DWDD. Had ik nog nooit van gehoord, maar dat was echt tof. Met zoiets kun je het songfestival winnen.
 

Joost

Well-known member
We gaan gelukkig op dezelfde voet verder als met Anouk en de Common Linnits. We sturen een kwalitatief goed nummer maar wel een nummer dat net iets mist om echt kanshebber te zijn op een overwinning.
 

delmaestro

Well-known member
We gaan gelukkig op dezelfde voet verder als met Anouk en de Common Linnits. We sturen een kwalitatief goed nummer maar wel een nummer dat net iets mist om echt kanshebber te zijn op een overwinning.

Mee eens. Het rare is echter: als Europa niet aan de wereld had willen laten zien hoe ruimdenkend ze zijn, hadden ze niet massaal op dat in muzikaal opzicht gedrocht van een nummer van Conchita Worst gestemd, en hadden we hem dat jaar wel degelijk gewonnen met een 'nummer dat net iets mist'...
 

Batigoal

Well-known member
Prima nummer dat je makkelijk meeneuriet. Slimme zet voor hem als artiest, maar een nummer voor een winnaar is het niet geloof ik.
 

SanMark.

Well-known member
Mee eens. Het rare is echter: als Europa niet aan de wereld had willen laten zien hoe ruimdenkend ze zijn, hadden ze niet massaal op dat in muzikaal opzicht gedrocht van een nummer van Conchita Worst gestemd, en hadden we hem dat jaar wel degelijk gewonnen met een 'nummer dat net iets mist'...

Dat zegt hij toch ook niet. Als je nummer 2 word heb je meegedaan om de titel.

Hij denkt alleen niet dat Douwe Bob kans maakt om te winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het best een aardig nummer. Met de juiste visuals, zoals bij The Common Linnets, is dit finalemateriaal. Enige minpuntje vind ik zijn stem. Beetje irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan