Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer dat ze in het hoog steeds zo vals zingt. Best een aardig liedje op zich.
 

JMD

Well-known member
Prachtige billen heeft dat grietje. Kop wat minder. En wederom vals.

Het jurkje kan zo ongeveer niet korter...

En wat die astronaut er doet??
En er flink naast met de laatste noot, volgens Smit 'goed gezongen'... Incest doet wat met je gehoor blijkbaar.

Ga maar snel zappen naar FOX...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon saai dit. En niet echt een mooie stem. Wat ligt het niveau laag zeg. Vorig jaar was vooralsnog een stuk beter. Op Traantje na dan.
 

Miramar

Well-known member
Het jurkje kan zo ongeveer niet korter...

En wat die astronaut er doet??
En er flink naast met de laatste noot, volgens Smit 'goed gezongen'... Incest doet wat met je gehoor blijkbaar.

Ga maar snel zappen naar FOX...

Met zo'n reactie hebben we je liever hier. Laat dat voetbal toch zitten man....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een jurk van 80 kilo, ja hoor. Lijkt net zo'n plastic tafelkleed die we altijd op de camping gebruiken.
 

JMD

Well-known member
Met zo'n reactie hebben we je liever hier. Laat dat voetbal toch zitten man....

Oke, heb de voetbal maar op de computer aangezet dan...

Jemig, wat is dit?? Linda Wagemakers revisited?? Tenminste, ik hoop voor die pot dat ze er een aantal vrouwen onder heeft zitten.
 

JMD

Well-known member
Een jurk van 80 kilo, ja hoor. Lijkt net zo'n plastic tafelkleed die we altijd op de camping gebruiken.

Ben benieuwd of aan deze jurk ook van die plastic gewichtjes in de vorm van een aardbei zitten om te voorkomen dat het opwaait...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
80 kili aan jurk, ga er maar aan staan. Zie ik Tom Waits niet doen. Topprestatie!

Kan niet man. Ik heb laatst een Miele wasmachine van een kilo of 50 staan sjouwen. Bijna niet te doen. No way dat zij daar rustig kan staan met 80 kilo om haar rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan