Eurovisie Songfestival (deel 2)

Joost

Well-known member
Mooi liedje, maar die gaat omdat het Israël is niet winnen. Valt me al mee dat ze naar de finale is.
In Italië werd per ongeluk de stemming van gisteravond getoond waarbij Israel echt een opvallend grote stem kreeg, 32% ten opzichte van 7% voor Nederland, en wij waren tweede.
 

zwammy

Well-known member
Israël gaat dik winnen. Het merendeel van Europa zijn niet de linkse mafklappers die bij de uva staan.
 

JMD

Well-known member
Israël gaat dik winnen. Het merendeel van Europa zijn niet de linkse mafklappers die bij de uva staan.
Als het alleen publieksjury zou zijn had dat zomaar gekund ja, maar er wordt ook gestemd door de jury. Israël zal ongetwijfeld dus de 'popular vote' winnen, maar dat is niet genoeg om het festival te winnen.
 

JMD

Well-known member
In Italië werd per ongeluk de stemming van gisteravond getoond waarbij Israel echt een opvallend grote stem kreeg, 32% ten opzichte van 7% voor Nederland, en wij waren tweede.
Tsja, en dat levert dan toch nog steeds 'maar' 12 punten op voor Israël en 10 voor NL...
 

Miramar

Well-known member
Iets over Israël en of het wel veilig genoeg is voor de andere deelnemers. Daar had hij schijnbaar iets over gezegd.
 

Mario

Well-known member
Als Joost wordt gediskwalificeerd is het denk ik ook wel meteen klaar voor Nederland wat het Songfestival betreft mag ik hopen.
 

erka

Well-known member
Ach ja, Friesenjung he, boven Leeuwarden ook nog, dat binne de ekte.

Verder zal het me echt aan mijn reet roesten, er zijn belangrijkere dingen!
 

JMD

Well-known member

Wat er precies nou allemaal gebeurd is, is nog steeds niet duidelijk, maar als je dit allemaal zo leest kan je in ieder geval wel al de conclusie trekken dat Klein of van tevoren niet geïnformeerd is wat meedoen aan een ESF betekent (en welke eisen/richtlijnen er zijn) of dat het hem wel verteld is maar hij niet goed nagedacht heeft hierover.

Want als je het zo vervelend vindt dat de EBU de 'regie' van je act overneemt dan moet je gewoon niet meedoen.
 
Bovenaan