De meeste incidenten stellen niks voor.Het incident stelde niks voor als ik Cornald Maas moet geloven.
Tsja, je doet mee aan het grootste mediaspektakel dat er is, hij is wekenlang niet van de buis te slaan en dan nu ineens niet gefilmd willen worden? Sorry hoor, maar dat hoort er bij…Hij werd tegen zijn zin gefilmd lees ik. Na enkele dreigende bewegingen heeft de vrouw aangifte gedaan.
We hebben wel vaker niet meegedaan… Volgend jaar gewoon weer meedoen en dan met iemand die wel gewoon gedrag kan vertonen, want eigenlijk doet hij al gek sinds de aankondiging van dit liedje. Die vent denkt dat de hele wereld om hem draait..Ik mag toch aannemen dat het nu klaar is voor Nederland, en dat we geen inzending meer sturen. Het schijnt dat er nog een uitzendingplicht is, ik ben benieuwd hoe ze het met de puntentelling gaan doen. Laat die pro Palestina demonstratie in Leeuwarden maar zien of zo.
Ilse de Lange maar weer met een depressief country liedje?We hebben wel vaker niet meegedaan… Volgend jaar gewoon weer meedoen en dan met iemand die wel gewoon gedrag kan vertonen, want eigenlijk doet hij al gek sinds de aankondiging van dit liedje. Die vent denkt dat de hele wereld om hem draait..