Eurovisie Songfestival (deel 2)

Satyr

Administrator
Forumleiding
In de 90's waren er 612.995 nummers die beter zijn dan dit.

Het kakt wel in na het hakkuhstukje
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Verschrikkelijk nummer, klinkt nergens naar. Het slechtste wat Nederland in lange tijd heeft ingestuurd.
 

JMD

Well-known member
Ik hou er ook niet van, ben/was nooit zo'n (happy) hardcorefan.

Wel kan ik me voorstellen dat dit zou kunnen scoren, het is zeker niet slechter dan al die Oosteuropese kitsch...

Vond het wel mooi dat op X PVVers los gingen op dit nummer omdat het pro-Europa is, en D66/VOLTers dit een fantastisch nummer vonden omdat het pro-Europa is... :p
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik hou er ook niet van, ben/was nooit zo'n (happy) hardcorefan.

Wel kan ik me voorstellen dat dit zou kunnen scoren, het is zeker niet slechter dan al die Oosteuropese kitsch...

Vond het wel mooi dat op X PVVers los gingen op dit nummer omdat het pro-Europa is, en D66/VOLTers dit een fantastisch nummer vonden omdat het pro-Europa is... :p
Ik ben enorm pro-Europa zoals je wel zal weten. Maar dit nummer vind ik echt complete bagger.
 

Mario

Well-known member
Verschrikkelijk nummer, klinkt nergens naar. Het slechtste wat Nederland in lange tijd heeft ingestuurd.
Afgelopen jaar alweer vergeten?

Ik ben vooral benieuwd hoe het er op het podium zal uitzien. Dat stukje hardcore is nog niet eerder voorbij gekomen op het SF. Dit zou wel eens kunnen werken bij de televoters.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Afgelopen jaar alweer vergeten?

Ik ben vooral benieuwd hoe het er op het podium zal uitzien. Dat stukje hardcore is nog niet eerder voorbij gekomen op het SF. Dit zou wel eens kunnen werken bij de televoters.
Nee hoor, afgelopen jaar was beter dan dit.
 
Bovenaan