Europa League 2020-2021

JMD

Well-known member
De definitieve potindeling:
Pot 1: Arsenal, Spurs, AS Roma, Napoli, Benfica, Leverkusen, Villarreal, CSKA Moskou, SC Braga, Gent, PSV, Celtic
Pot 2: Din. Zagreb, Sp. Praag, Sl. Praag, Lud. Razgrad, Young Boys, Rode Ster, Leicester, Rapid Wien, Qarabag, PAOK, St. Luik, Sociedad
Pot 3: Granada, AC Milan, AZ, Feyenoord, Maccabi TA, AEK Ath, Rangers, Molde, Hoffenheim, Hapoel Beer Sh, LASK, CFR Cluj
Pot 4: Zorya Luhansk, Lille, Nice, Rijeka, Dundalk, Liberec, Antwerp, Poznan, Sivasspor, Wolfsberger AC, Omonia N, CSKA Sofia
 

De Wolf

Well-known member
Een troost, Milan kunnen we het treffen.

Lijkt mij wel leuk een poule met Arsenal, Sociedad, Milan en Lille
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Milan dus in minuut 122 met de 2-2 en daarna krijgt Rio Ave 3x de kans om de penalty's te winnen.

Wat een mazzel :)
 

Joost

Well-known member
Milan dus in minuut 122 met de 2-2 en daarna krijgt Rio Ave 3x de kans om de penalty's te winnen.

Wat een mazzel :)
Heb je ook de penaltyserie gezien?
Een van de kansen van Rio Ave om te winnen ging via beide palen uit het doel.

Ik zag dat Rio Ave met Piazon en Kieszek nog twee oud Eredivisiespelers had. Piazon wordt al sinds 2012 door Chelsea jaarlijks verhuurd aan een andere club. Kiezek heeft al een hele resem clubs gehad in Portugal.
 

Joost

Well-known member
abcd
AS RomaArsenalBayer LeverkusenBenfica
Young BoysRapid WienSlavia PrahaStandard Liège
CFR ClujMolde FKHapoel Beer-ShevaGlasgow Rangers
CSKA SofiaDundalkOGC NiceLech Poznan
efgh
PSV EindhovenNapoliSporting BragaCeltic
PAOK ThessalonikiReal SociedadLeicester CitySparta Praha
Granada CFAZ AlkmaarAEK AthensAC Milan
Omonia NicosiaNK RijekaZorya LuhanskLille OSC
ijkl
VillarrealTottenham HotspurCSKA MoscowAA Gent
Qarabag FKLudogorets RazgradDinamo ZagrebRed Star Belgrade
Maccabi Tel-AvivLASKFeyenoord1899 Hoffenheim
SivassporRoyal AntwerpWolfsberger ACSlovan Liberec
 

Atreides

Well-known member
PSV krijgt het weer eens in de schoot geworpen. Hopen dat ze dit jaar Europa wél serieus nemen.

Feyenoord mag ook niet mopperen over de poule. AZ heeft wel pech en heeft een loodzware poule. Hopen dat de vorm op tijd terugkeert in Alkmaar.
 

JMD

Well-known member
Lekkere groep voor AZ. PSV en Feyenoord hebben zeker kans op overwintering lijkt me.
 

JMD

Well-known member
PSV krijgt het weer eens in de schoot geworpen. Hopen dat ze dit jaar Europa wél serieus nemen.
Weer eens?? Hou op zeg, ben je onze groep met Spurs, Barça en Inter vergeten?? Of die met Bayern en Atletico?
En we nemen het al jaren serieus, zie vorig jaar 6 uit 2, alleen stortte heel PSV daana in, en gingen de resultaten in Europa dus mee.

Onder Advocaat werd idd de EL niet serieus genomen, maar de andere jaren wel gewoon hoor. Onder Rutten haalden we gewoon de kwartfinale en in 2015 waren we de eerste NL ploeg in 9 jaar die overwinterden in de CL.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
AZ kansloos, Feyenoord redt dit niet verwacht ik en PSV moet wel lukken. Zitten wel heel leuke potje tussen voor de Nederlandse clubs.
 

JMD

Well-known member
AZ kansloos, Feyenoord redt dit niet verwacht ik en PSV moet wel lukken. Zitten wel heel leuke potje tussen voor de Nederlandse clubs.
Zeker. Wat het des te pijnlijker maakt dat er geen supporters mee mogen, want dit zijn leuke reisjes (net als bv bij Ajax). Alleen Feyenoord heeft wat 'mindere' reisdoelen.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord en PSV moeten dit wel kunnen. CSKA is lastig maar die andere twee moet te doen zijn. Granada lijkt mij wel een clubje waar je in kan verslikken.

Die groep van Celtic is wel leuk.
 

Makanaky

Well-known member
Dinamo en CSKA, de geheime dienst en het leger. Wolfsberger is Karinthië, zal ook wel eng nationalistisch zijn daar.
Naargeestige loting kortom.
 
Bovenaan