En ook Luzern dat nu niet in EL-Q3 mag spelen, maar in CoL-Q3.AS Monaco (nu niet naar de groepsfase) en Galatasaray (ook niet naar de 3e voorronde).
En ook Luzern dat nu niet in EL-Q3 mag spelen, maar in CoL-Q3.AS Monaco (nu niet naar de groepsfase) en Galatasaray (ook niet naar de 3e voorronde).
PSV is dus nog niet zeker van het spelen van groepsfase. In theorie kunnen ze 3 rondes op rij verliezen en eind augustus klaar zijn met Europees voetbal. Mochten ze verliezen in CL-Q2, dan spelen ze in EL-Q3 tegen Jablonec (Tsj), St. Johnstone (Sch) of Anorthosis Famagusta (Cyp). Mocht dat ook verloren worden dan volgt CoL-Q4.PSV moet dan tegen Rapid Wien, Galatasaray of Midtjylland.
Sorry, maar als je als PSV zijnde niet van Jablonec, St Johnstone of Famagusta (over 2 duels) weet te winnen dan heb je in geen enkele groepsfase iets te zoeken.
Een beetje in de orde van heel triomfantelijk hoppa roepen en vreselijk blij doen als Ajax een tegentreffer krijgt in Europa of verliest bedoel je?Ik snap nu trouwens na het lezen van Reinoud's post waar je op doelt. Dat zou wel erg sneu zijn als ik daarop mijn voorkeur zou baseren.
Hoe kom je aan die indelingen?PSV is dus nog niet zeker van het spelen van groepsfase. In theorie kunnen ze 3 rondes op rij verliezen en eind augustus klaar zijn met Europees voetbal. Mochten ze verliezen in CL-Q2, dan spelen ze in EL-Q3 tegen Jablonec (Tsj), St. Johnstone (Sch) of Anorthosis Famagusta (Cyp). Mocht dat ook verloren worden dan volgt CoL-Q4.
Ik neem aan dat je de site van Bert Kasssies kent: UEFA European Cup Football (kassiesa.net)Hoe kom je aan die indelingen?
Ohhhhh natuurlijk.Ik neem aan dat je de site van Bert Kasssies kent: UEFA European Cup Football (kassiesa.net)
De kampioenen zijn inderdaad ook in die ronde gescheiden van niet-kampioenen. Alleen in de 4e voorronde EL spelen 3 kampioenen tegen niet-kampioenen.Ohhhhh natuurlijk.
In de Europa League is in de voorronde waarin PSV zou instromen bij verlies ook een splitsing tussen kampioenen / niet-kampioenen.
Ik dacht dat er al een voorloting was geweest zodat de voorheen ook al gebeurde om de loting te versnellen.