Mario
Well-known member
Ik denk dat ze daar die toeters weer aan het oppoetsen zijn
Ambulance en brandweerwagen op de sintelbaan parkeren.
Ik denk dat ze daar die toeters weer aan het oppoetsen zijn
Het loopt nog niet echt storm. Arsenal heeft pas 3000 kaarten verkocht, Chelsea zelfs slechts 600.
Ja, er zijn geen rechtstreekse vluchten rond de dag van de finale.
Tja, Baku is natuurlijk ook niet echt makkelijk bereikbaar.
Maar wel apart dat ik eerder las dat de clubs klaagden dat er maar 6000 kaarten per finalist beschikbaar waren. Dat blijkt dus ruim genoeg te zijn.
Neem aan dat ze ten ere van de grote leider verplicht in het stadion moeten gaan zitten, zodat het vol is.Kunnen die lokale Azeris wel die dure toegangskaarten betalen? Of wordt het net als Porto-Braga in een halfvol stadion in Dublin?
Wat is het verhaal achter deze keuze?
Met alle respect, maar los van Linz, zit er nu echt zoveel verschil tussen loten tegen Plzen/Basaksehir als je geplaatst bent of tegen FC Basel/Olympiakos wanneer je ongeplaatst bent? Ik zie echt niet wat het qua niveau van de tegenstander uitmaakt of nu Chelsea of Arsenal de finale wint. Ik denk bijna dat je beter ongeplaatst kunt zijn bij de loting.
Volgens mij heeft Bots een cover van dat liedje gemaakt.Om nog even hierop terug te komen: ik heb geen idee. Het is Franz von Supp? "Leichte Kavallerie". Bij mijn weten de enige klassieke doelpuntenmuziek in Europa. Ze hebben m al heel erg lang. Die van Mainz en Hoffenheim zijn ook leuk. Hoffenheim heeft het lied van Bots (zeven dagen lang).
Basel en Piraeus lijken me toch lastiger tegenstanders eerlijk gezegd.
Mooi dat je het Europese traject van PSV alvast in het Europa League topic zet.
Bedoel je qua reisafstand?Turkije is sowieso altijd vervelender om naartoe te gaan.
Basel en Piraeus lijken me toch lastiger tegenstanders eerlijk gezegd.