Europa League 2018-2019

gevegt

Well-known member
Het blijft voor mij een raadsel waarom spelers een strafschop telefoneren met hun ogen.
 

JMD

Well-known member
Voor het eerst sinds 1984 gaan 2 Britse clubs een Europese trofee winnen. Toen Liverpool (EC1) en de Spurs (UEFA Cup).
 

gevegt

Well-known member
Voor het eerst sinds 1984 gaan 2 Britse clubs een Europese trofee winnen. Toen Liverpool (EC1) en de Spurs (UEFA Cup).

Als er morgen een Nederlander in de krant staat, die naakt met een duikbril op, in Egypte is opgepakt weet ik wie dat is.
 

erka

Well-known member
Voor het eerst sinds 1984 gaan 2 Britse clubs een Europese trofee winnen. Toen Liverpool (EC1) en de Spurs (UEFA Cup).

Ik neem ook aan de eerste keer dat alle Europese finalisten uit hetzelfde land komen.
 

gevegt

Well-known member
Dat Chelsea publiek wordt er de hele wedstrijd uitgezongen en is binnen twee minuten na het einde al weg. Leuk voor de ereronde van de spelers.
 

JMD

Well-known member
Ik neem ook aan de eerste keer dat alle Europese finalisten uit hetzelfde land komen.
Jep.

Itali? heeft al wel eens 4 clubs in de finales gehad, maar dat was nog in de tijd dat er 3 Europese bekers waren. In 1990 speelden 4 Italiaanse clubs finales, en wonnen ze alle bekers. Dat jaar was tevens de enige keer dat 1 land alle Europese bekers wonnen in de tijd dat er 3 bekers waren.
Sinds 1999-2000 zijn er nog maar 2 bekers, Spanje won 6x beide bekers. Tot vandaag was dat het enige land dat beide bekers won sindsdien, nu dus Engeland erbij. 5 van de laatste 6 seizoenen werden alle bekers overigens door 1 land gewonnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Plaats je je voor een EL-finale, krijg je als club 6.000 kaartjes om fans mee te nemen, terwijl in het stadion ruim 68.000 toeschouwers kunnen. Leve de commercie:eek:mg:
 
Bovenaan