Europa League 2018-2019

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Iwobi viel nog even lekker in zeg. Geweldige actie, heel knap doelpunt en nog twee panklaar gelegd voor Lacazette.
 

BlauwVinger

Well-known member
Een verademend aantrekkelijke camera-optiek en registratie. Nauwelijks tribunes in beeld. Vlekkeloze grasmat. Aanstekelijke tweede helft. Organische, niet opgeklopte of georchestreerde sfeer.

Voetbal is voor 99% van de kijkers een TV-sport. Ik heb genoten.
 

SanMark.

Well-known member
In China kan hij 10 x zoveel verdienen.

Wat zou jij doen ?

Tot dusver heeft Ziyech alleen maar sportieve keuzes gemaakt in zijn loopbaan en niet of nauwelijks naar het geld gekeken.

Ik vermoed dat hij liever voor een fooi bij een topclub voetbalt dan dat hij 15 miljoen verdient in China.

Wat ik zou tja ik verdien niet nu al richting de 2 miljoen op jaar basis, want als hij zijn hele leven bij Ajax blijft is hij ook gewoon binnen.
 

erka

Well-known member
Ondertussen is Michael van Praag op twitter hard bezig om de kritiek op hem nog veel erger te maken door flink in de verdediging te gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ondertussen is Michael van Praag op twitter hard bezig om de kritiek op hem nog veel erger te maken door flink in de verdediging te gaan.

Onbegrijpelijk dat ie dit loopt te verdedigen. Er is niemand die vindt dat dergelijke finales alleen in West-Europa moeten plaatsvinden. Het moet gewoon fatsoenlijk te bereiken zijn. Niemand vindt het een ramp als de UEFA een finale in de binnenkort te openen Puskas Arena in Budapest laat spelen. Heb ook geen klachten gehoord toen ze in Roemenie de EL finale in 2012 hebben georganiseerd. In Warschau kun je ook een keer de finale organiseren in dat nationale stadion. Sterker nog de EL-finale van 19/20 organiseren ze in Gdansk waar er maar 42.000 in kunnen. Wel wat klein, maar op zich prima.
 
Bovenaan